Xade Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Har tyvärr inget höstlov längre :(. Fast bara skola 2 dagar, så det blir att ta det lungt och åka till Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flyktsoda Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 sova, se på duck tales, spela gitarr, umgås. om jag får min vilja igenom. Haha Duck Tales är ju grymt! Gamla VHS-kasetter du har eller nya avsnitt? nä, det är de gamla avsnitten. har cirka 60 avsnitt kvar :gitarr: Pfft, Duck Tales. Darkwing Duck är det som gäller alltså. Själv ska jag åka till landet, spela gitarr, leta efter ny musik, sova och.. .. skriva klart min uppsats i NO. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 @Flyktsoda, välkommen till forumet. :) Jag har min vecka ganska planerad. :) Måndag: Ta bort tandställningen, äntligen efter 3.5år. Ska bli gott. :) Samt köpa MASSA tobak till vattenpipan. Tisdag: Läsa bok. :D Har hittat en underbart bra bok som jag inte vet vad den heter, men bra är den. :D Onsdag: Kolla på film och röka vattenpipa med kompisar hela dagen. Torsdag: Hittade min Spice Gold-påse som varit borta i två veckor. =______= Ska röka det med några kompisar. Hoppas det blir effekt. :) Fredag: Börja plugga. Har en teknikinlämning på måndagen och biologiprov på fredagen. >.< Helgen: Halloween nångång där, FILMKVÄLL MED SKRÄCKISAR SÅKLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 sova, se på duck tales, spela gitarr, umgås. om jag får min vilja igenom. Haha Duck Tales är ju grymt! Gamla VHS-kasetter du har eller nya avsnitt? nä, det är de gamla avsnitten. har cirka 60 avsnitt kvar :gitarr: Pfft, Duck Tales. Darkwing Duck är det som gäller alltså. Själv ska jag åka till landet, spela gitarr, leta efter ny musik, sova och.. .. skriva klart min uppsats i NO. :< naae, darkwing duck har aldrig funkat för mig. chip 'n' dale rescue rangers är däremot aldrig fel heller. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 @Flyktsoda, välkommen till forumet. Jag har min vecka ganska planerad. :) Måndag: Ta bort tandställningen, äntligen efter 3.5år. Ska bli gott. :) Samt köpa MASSA tobak till vattenpipan. Tisdag: Läsa bok. :D Har hittat en underbart bra bok som jag inte vet vad den heter, men bra är den. :D Onsdag: Kolla på film och röka vattenpipa med kompisar hela dagen. Torsdag: Hittade min Spice Gold-påse som varit borta i två veckor. =______= Ska röka det med några kompisar. Hoppas det blir effekt. Fredag: Börja plugga. Har en teknikinlämning på måndagen och biologiprov på fredagen. >.< Helgen: Halloween nångång där, FILMKVÄLL MED SKRÄCKISAR SÅKLART! Haha låter som ett välstrukturerat och kul lov, ta det lugnt med pipan bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 På höstlovet ska jag surfa på internet och spela Brawl på mitt wii.lol är du nå bra på brawl då? ontopic: jag ska spela brawl och kanske lite the sims 2, vet inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Vara med kompisar, gå på laserdome och vara hemma och spela tv-spel och dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Hm, vad ska man göra på detta lov? Antagligen sitta vid datorn, vara med nån kompis, eller bara vara med min tjej. Angående spelkvällen, skriv upp mig. ;) Men tyvärr så lirar jag bara på PC, och CS är det enda som lockar mig. Lirar CoD2, om någon har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardRock Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Jag har höstlov just nu. Har haft det en dag nu, är i Thailand just nu. Det skall bli skönt att tillbringa två veckor här. //HardRock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Jag har höstlov just nu. Har haft det en dag nu, är i Thailand just nu. Det skall bli skönt att tillbringa två veckor här. //HardRock. Låter skönt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 (redigerat) Jag har inget lov. Dock är jag ledig på fredag, och då ska supas! Redigerat 27 Oktober 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Jag har inget lov. Dock är jag ledig på fredag, och då ska supas! Ojdå, jag hänger på! Vart är festen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.