Symptom Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jag har inget lov. Dock är jag ledig på fredag, och då ska supas! Planerat bakfyllan? Ska bara slappa hela lovet, framför allt ska jag glo på dumburken. TV alltså? Vilka program? Tecknat, framför allt Duck tales så man framhäver lite nostalgi. helt rätt! duck tales är bäst på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jo ja vet att det är nyttigt. men jag har aldrig tyckt det varit kul med skolan.. Men ser värkligen iframemot jul lovet.. Känns som jag stavar som en åsna nu. är lite trött :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Lovet försvann. Eftersom tiden gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Mitt höstlov drar sig till sitt slut. Har varit i Thailand en vecka. Och nu är jag i Bangladesh. Väldigt tråkigt att börja skolan igen. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Innan vi vet ordet utav så är det jullov. Inga sura miner från Moose! Redigerat 2 November 2008 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Innan vi vet ordet utav så är det jullov. Inga sura miner från Moose! Du måste ta och medge att det är segt de första dagarna innan man gått in i rutin igen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Innan vi vet ordet utav så är det jullov. Inga sura miner från Moose! Du måste ta och medge att det är segt de första dagarna innan man gått in i rutin igen. :P Dom första dagarna? För mig tar det veckor innan man hamnar i "skol rutinen".Jag sitter här och funderar på vart detta lov tog vägen? Nu är det bara 7 veckor kvar tills jullovet, 49 dagar. Kan jag klara av det? Redigerat 2 November 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Innan vi vet ordet utav så är det jullov. Inga sura miner från Moose! Du måste ta och medge att det är segt de första dagarna innan man gått in i rutin igen. :P Dom första dagarna? För mig tar det veckor innan man hamnar i "skol rutinen".Jag sitter här och funderar på vart detta lov tog vägen? Nu är det bara 7 veckor kvar tills jullovet, 49 dagar. Kan jag klara av det? Hehe, har en liknande känsla själv. Tyvärr så känns det ungefär som allting har blivit som 'vanligt' igen. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Har alla återhämtat sig efter lovet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Har alla återhämtat sig efter lovet? Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Har alla återhämtat sig efter lovet?Nej :PHehe i måndags, gick på första lektionen, efter 90 minuter engelska sade jag till min mentor, eller vad det heter, klass läraren typ. Iaf så sade jag att jag mådde dåligt och drog hem, 10 minuter senare ligger hemma och sover bort dagen. Så nej, jag har inte återhämtat mig ännu. Imorgon torsdag, ska gnälla på morsan om att jag har huvudvärk. Men nästa vecka så kanske rutinen är inne. Redigerat 5 November 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Innan vi vet ordet utav så är det jullov. Inga sura miner från Moose! Du måste ta och medge att det är segt de första dagarna innan man gått in i rutin igen. :P Dom första dagarna? För mig tar det veckor innan man hamnar i "skol rutinen".Jag sitter här och funderar på vart detta lov tog vägen? Nu är det bara 7 veckor kvar tills jullovet, 49 dagar. Kan jag klara av det? ta väck 14 dagar + x antal sjukdagar så är det betydligt färre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.