Hoppa till innehåll

Vista Vs Xp


laynus

  

34 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Overkill

XP för att det är lättare att hitta (menysak där uppe på utforskaren)

Och vissa äldre spel fungerar inte med vista.

Sen så drar det mer RAM.

Och IMO är det fulare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller mig till XP fram till Windows 7.

Jag tvekar på att Windows 7 kommer vara mycket bättre än vista, suger säkert bara ännu mer RAM och segar ner datorn, XP lär fortfarande vara det man ska ha på en speldator

 

Det som är hela grejen med Windows 7 är bl.a att sänka kraven, optimera och stabilisera. Sen ska de ta bort onödigt Windows skräp som ingen använder iaf.

 

Microsoft officials have said that many of the traditional Windows accessories and applications that were bundled in Vista (including the Windows Mail e-mail client and image and video editors) will not be included in a standard Windows 7 installation.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Microsoft officials have said that many of the traditional Windows accessories and applications that were bundled in Vista (including the Windows Mail e-mail client and image and video editors) will not be included in a standard Windows 7 installation.

Det låter ju bra :) får se om det kommer kräva mindre än XP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xp, då jag tycker Vista är lite på utveklings stadiet än... men ska skaffa de sen

så sant att vista är det, bättre att skaffa det senare om man har möjlighet till det. :rolleyes:

 

Det beror på ifall man e gamer så sak man nog inte ta vanliga vista

men vista home premium e bättre frö att det e lättare å använda enligt mig

om amn är gamer och ska ha vista så ska man ta ultimate 64bit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...