htf456345 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Happ... Var bara jag som spelade halo3... Ni andra som jag såg spelade GTAIV. jaja någon annan dag vi kan spela kanske?? första gången jag spelade halo3 igår på 2 månader! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Happ... Var bara jag som spelade halo3... Ni andra som jag såg spelade GTAIV. jaja någon annan dag vi kan spela kanske?? första gången jag spelade halo3 igår på 2 månader! :lol: Som sagt kunde inte jag vara med. Åker igen på söndag så vi får köra spelkväll till jullovet igen. Ni andra får gärna använda tråden för framtida spelkvällar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Happ... Var bara jag som spelade halo3... Ni andra som jag såg spelade GTAIV. jaja någon annan dag vi kan spela kanske?? första gången jag spelade halo3 igår på 2 månader! :lol: nee, jag och Zakakiro spelade då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag kan vara med på cs nån dag ´steam-namn:wowkevinwow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag har inte CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Men jag har cs :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag får ursäkta att jag inte var med. Man brukar ju få med en månads gratis Live när man får tillbaka sitt 360 från Tyskland, right? Tyvärr bestämde sig Microsoft att skicka Live-kortet separat, så det har alltså inte kommit än. Där är förklaringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 jaja... spelade ni i 20 minuter då eller? hehe! jaja.. Någon annan kväll får det bli då pöjks.. adda "mustangtr" på 360 om ni inte har mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Vi får anordna en ny spelkväll till jullovet vad sägs om det? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 det, låter bra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Ja kan inte spela, :( Någon har stulit mitt xbox 360 och gjort inbrott :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Vi får anordna en ny spelkväll till jullovet vad sägs om det? :)Låter bra, för då har jag nog fårr både live och Halo3, så då kan jag pwna er med swords only:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.