PussyCat Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 (redigerat) Tjena. Har ett litet problem. Vet inte vilket virusprogram jag ska välja. Vilket är bäst enligt er ?(Se rubrik) Snälla kom med bra förslag, men glöm inte en viktig sak: MOTIVERA varför just du tycker det är bra/dåligt. Mvh / Pc Redigerat 27 Oktober 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 efter som avg är det som är populärast så är det nog det bästa av dom 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Alltså. Kan ni sluta göra sådana här trådar. Alla tycker olika. Men jag skulle föredra avg framför avast. Så trött på avast fula design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Använder AVG. Det funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 AVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steemox Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Alltså. Kan ni sluta göra sådana här trådar. Alla tycker olika. Men jag skulle föredra avg framför avast. Så trött på avast fula design. Jaså, ge mej ett gott exempel villka trådar som ska in här? etc. Hur man sitter vid en dator? Du är patetisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Jag andvänder avast! och är helnöjd, men har aldrig andvändt AVG så kan itne säga om det är bättre eller sämmre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Jag har använt både Avast! och AVG och tycker att AVG är bättre. Det är snyggare, lättare och drar dessutom mindre resurser på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 AVG säger jag. Språk:Engelska Uppdateringar:medel storlek: 29mb Realtidssökning:ja manuell sökning: ja E-postbevakning: Ja webbbevakning: ja spionprogram: ja Skräppost: Nej Brandvägg: Nej Pris: Gratis eller så kan man köra pro eller va det är. 8/10 i betyg av pc för alla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 NOD 32 som virusprogram är bäst. Tekniskt bevisat i en PC-tidning jag läste för ett tag sen. Och som brandvägg ska du ha Kaspersky Anti-Hacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 avg de e lätt att använda och har snygg design Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Iofs så kör jag med Eset Nod 32 Security. Det tycker jag är jättebra! Otroligt snabba sökningar för både Spyware och Virus Testa en trial på det, eller köp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.