Hoppa till innehåll

Tips Till Warrior I Arenan Och Pvp !


1337Gamer
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena mycket kan bli fel i denna tråd men eftersom jag inte spelar på warrior !

 

Hunters:

Tillhör mångas favorit motståndare det vill säga ''Easy Kills'' Charga in är det bästa sättet för om huntern kmr för långt ifrån kan det bli farligt. Du kan helt strunta i hans pet hans attacker ger dig mest bara extra rage .

 

Mages:

Tillhör mångas hat motsåndare. Chargar du in så befinner du dej i låst is . Därför kan det va bra att ha en bra trinket .

Ett tips som min kompis körde på mej när jag var mage var att liga bakom han hela tiden.

 

Warlocks:

En Demonlogy speccad warlock men 1 miljon hit points kan göra mkt damage . Men mot andra specc klarar du dej bra.

Försök undvika hans så kallade älskling ''FEAR'' med trinket.

 

Druid:

En så kallad healing druid (vete f*n vad speccen heter) kan vara jobbig men när han får slut på mana så är det ett plus.

 

Rouge:

Rouges är en chanstagning kan bli enkelt och svårt . En rouge som har speccat Sub och combat är ganska svåra.

gör han ''slice and dice'' så så har han en attack speed på jag vet inte vad.

 

Paladins:

Mycket svåra nu efter talent patchen är retri paladins det bästa du kan va. Men ligg nära han hela tiden och sen kan man chansa på att ta ner han eller avakta tar det för långt dit och han har lita kvar så så är han inte blyg med att andvända sin '' bubbla'' gör han de så kastar han en stor heal och då är du död

 

Warriors:

Gearet och korrekt spelad warrior avgör här.

 

Priest:

En Holy priest kan va bra att ge sig på i Arenan och det kan va ett vinande taktik. Men en shadow priest kan göra damage.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paladins:

Mycket svåra nu efter talent patchen är retri paladins det bästa du kan va. Men ligg nära han hela tiden och sen kan man chansa på att ta ner han eller avakta tar det för långt dit och han har lita kvar så så är han inte blyg med att andvända sin '' bubbla'' gör han de så kastar han en stor heal och då är du död

Ja, det är lättare att göra skada med en Warrior om man ligger nära -.-

 

Restoration "Resto" Druid btw...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så som du skrev av hunter är kanske lite fel.

 

 

Skit i deras pet? Det blir nog inte så lyckat då eftersom mitt pet kan critta 800 och har en del bra 'spells'.

Eller så kan man ju döda petet så att huntern får range och drar ner dig på några sec O_o

Redigerat av Pineapple
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen har ju min pet 8.500 hp. Kan en spell som healer 100% hp på 5 sec. Och en liten stun spell på 3 sekunder.

 

 

 

Men ja, jag vet att hunters inte är BÄST i pvp, men säg inte att dem suger och inte kan döda någon alls.

Redigerat av Rullis
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen har ju min pet 8.500 hp. Kan en spell som healer 100% hp på 5 sec. Och en liten stun spell på 3 sekunder.

 

 

 

Men ja, jag vet att hunters inte är BÄST i pvp, men säg inte att dem suger och inte kan döda någon alls.

för låt när jag menar easy kills så menar jag i närkamp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen har ju min pet 8.500 hp. Kan en spell som healer 100% hp på 5 sec. Och en liten stun spell på 3 sekunder.

 

 

 

Men ja, jag vet att hunters inte är BÄST i pvp, men säg inte att dem suger och inte kan döda någon alls.

för låt när jag menar easy kills så menar jag i närkamp

 

Ja, hur annars ska man döda något som warrior hade du tänkt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...