Rullis Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 X-Star hade 5 varningar igår..men då kunde han göra inlägg..man blir väl avstängd när man får 5 varningar..eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 X-Star hade 5 varningar igår..men då kunde han göra inlägg..man blir väl avstängd när man får 5 varningar..eller? Jo, det blir man. Men det hände så med B!ZZ också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 varför det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 För att avstängningar skall bekräftas vilket tar lite tid ibland.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 om det är så borde alla moderatorer få en varning också det är ju orrätvist bara vi kanske nån har fyra varningar så får den en extra o blir avstängd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 när man blir avstängd kan man fortfarande gå in på sidan bara att man inte kan göra inlägg eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 du kan inte gå in i forumet om du har gjort logga in automatiskt fast min internet ip ändras varje gång jag stänger datan så jag blir inte ip-bannad fast jag har inte gjort nåt fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 För att avstängningar skall bekräftas vilket tar lite tid ibland.. Tack för svaret.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg