Vesslan Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 :cool: Jag vet inte vad jag skulle göra, jag skulle först av allt skänka lite till fattiga! Jag skulle bjuda familjen på en resa till spanien, sen vet jag inte, jag har inte tänkt på det så mycket eftersom det inte känns som att det kommer att hända.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Jag skulle skänka hälften till röda korset. Sen skulle jag köpa jätte många spel och spelkonsoller samt en ny jättebra dator. Och så skulle jag köpa en digital videokamera och bra rekvisita så man kan göra filmer. Resten vet jag inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 spara hehe :P skojja nä jag skulle nog okså köpa ett boll hav och en stooop pool och kanske en mega snabb dator okså.resten skulle jag nog spara och ta typ körkort och sedan skaffa en cool bil. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Skulle skaffa en X-Box och en PS2 sen...uhhh...några spel till dom...sen...Pokémon LeafGreen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 om jag var oändligt rik (mer än 1 milj) så skulle jag byggt en bio salong, hyrt 5 body guards dygnet runt, ha ett lust hus, aa leva livet helt enkelt :P Aja, jag överdrivet. Skulle väl sparat pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.