0013 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 haha man blir inte statsminister för 1 mille XD tror man det har man en pumpa i huvet -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 köpa super nintendo + spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 (redigerat) Ni ska vänta att 1 miljon är inte hur mycket som helst [EDIT]Fel stavat jg menar Ni ska veta att 1 miljon är inte hur mycket som helst. Redigerat 25 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 När stunden kommer, kommer handlingarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 sätta in allt på banken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Svimmar. Annar så vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 köpa ett neo geo och köpa en a-traktor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag skulle köpa mig en moped, och en motorcross, sen skulle jag sätta in det på banken och vänta tills jag köper porsche.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Ärligt talat, Tutankoopa, 1 miljon räcker nog knappast till att köpa hela Liseberg =P. Strunt i det. Jag köper väll Balder då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Ärligt talat, Tutankoopa, 1 miljon räcker nog knappast till att köpa hela Liseberg =P. Haha, 1 miljon räcker inte, om du ska köpa privatflygplan och en massa annat och Balder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jag skule sparat det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Skulle köpt alla konsoller av Nintendo som kom och en limosine och ett nytt stort hus.Resten skulle jag skänka till röda korset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.