Mosa1nagant Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Hej, nu har jag ett problem, jag hittar inte cd 4 till BC men jag har alla 3. Vad ska jag göra? PS; Ni kan PM:a sånt man inte "får" skriva. Tack i förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 TBC Installer på wow-europe.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Ladda ner nånstans, du bryter inte mot någon regel så länge du betalar varje månad ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 TBC Installer på wow-europe.comTack för snabbt svar. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 TBC Installer på wow-europe.comTack för snabbt svar. :D Aldrig laddat ner det därifrån själv men jag tror att du väljer att ladda ner hela spelet, inte bara en skiva :( det bästa är att låna den skivan som är borta av en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Hej, nu har jag ett problem, jag hittar inte cd 4 till BC men jag har alla 3. Vad ska jag göra? PS; Ni kan PM:a sånt man inte "får" skriva. Tack i förhand. Först är de 3 cds på varandra i fodralet, 4:de cdn är i ett plast fodral på vänster "vägg" inuti cd fodralet.. som vart Guest Pass är fast klistrat. Kolla i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg