Aircondition Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Oh indeed. Synd att det dröjer. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 du borde testa saints row 2 och gears of war Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 DoD(Day of defeat)är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 return to castel wolfenstein. (bästa spelet ever) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Har redan Gow och Saints row 1 och 2 till xbox 360. Och ni borde läsa vilka spel som jag har (inget illa menat, uppskattar att ni skriver) men jag ska nog prova några spel ni har nämnt. Och så har jag grow 1 och 2 till xbox 360 det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hobb3 Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) vänta på call of duty: world at war som kommer ut 14 november. Riktigt bra o härligt drag. Annars kan du testa Frontlines: Fuel of War, kan du ha kul med en eftermiddag. Redigerat 2 November 2008 av Hobb3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Kommer CoD World at war ut den 14? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Serious Sam I & II <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Du skrev att du hade CSS, inte CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jo jag skrev cs det också. Om du tittar riktigt jag menar riktigt noga kan du se att jag skrev cs bakom CSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Jag skrev ju vilka spel jag har. Cs1.6 har jag. Och Bioshock. Har prövat Farcry2 det är riktigt dåligt me har bra grafik. Men ska testa dead space, left 4 dead och Bfv. Tack för era svar. Du borde också prova Fallout 3. Väldigt fritt skjutspel. Oja, det är som en Pizza. Sen har du ju Masseffect . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Stod bara Det verkar som att det inte kommer komma utt bra skjutspel som bf2 cod4 css hl2 och dom. Kan ni skriva några fps som har samma kvalitet som dom jag har skrivit. så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.