fimpen Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Som rubriken lyder. Vad gör ni oftast efter skolan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Åker in till uppsala för att träna simning, lirar 360 eller är med kompisar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Tycker denna tråd ska flyttas till Skolan - Underforumen. Det passar inte här. Du bör veta detta eftersom du varit medlem här längre än vad jag har. I övrigt så brukar jag göra läxor först när jag kommer hem. Sedan blir det vad det blir. Jag brukar ej ha saker planerade. //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) Jag som tyckte den passade in sååå här. xD Men flytta den om den är fel. (Inte jag som anmäler nästan alla dina inlägg) Redigerat 31 Oktober 2008 av fimpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Spelar data såklart och gör läxor !!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 (Inte jag som anmäler nästan alla dina inlägg) Jo, det kan jag förstå. Det är någon annan medlem som kanske tycker mina inlägg är väldigt dåliga som anmäler de, fast jag ser inget fel i de. //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Lirar wc3, sitter på nätet, lirar GH3/OS I Athen 2004, e med polare eller tränar handboll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Åker in till uppsala för att träna simning, lirar 360 eller är med kompisar.Går då på simning eller kan du inte simma? Sätter mig och skiter gör jag alltid för skolans toaletter är äckliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Åker in till uppsala för att träna simning, lirar 360 eller är med kompisar.Går då på simning eller kan du inte simma? Sätter mig och skiter gör jag alltid för skolans toaletter är äckliga. Väldigt trevligt att höra. Har du inte pauser i skolan? Om du har, varför inte fråga din lärare om du får gå hem och gå på toaletten? Det är det lättaste sättet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag brukar kolla på tv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Åker in till uppsala för att träna simning, lirar 360 eller är med kompisar. Går då på simning eller kan du inte simma? Sätter mig och skiter gör jag alltid för skolans toaletter är äckliga. Väldigt trevligt att höra. Har du inte pauser i skolan? Om du har, varför inte fråga din lärare om du får gå hem och gå på toaletten? Det är det lättaste sättet. alla bor inte precis brevid skolan >.> iaf..sätter mig vid min dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Sätter mig vid datorn och spelar cs och wc3 sen göra ja mina läxor. Blir inte så mycket mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg