SoulOfDeath Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) Vissa av fusken som godkänns här på fuska.se ser rentav förjävliga ut. Dom som godkänner fusk här, måste bättra på sig. En fråga bara: Fick ni IG i svenska? Om inte, så bli inte arga av detta. Ta åt er av detta och var noggrannare när ni godkänner fusk. Det är för jobbigt och läsa ett fusk som helt saknar punkt. Tack på förhand//MelvisPressby Redigerat 31 Oktober 2008 av melvispressby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 En fråga bara: Fick ni IG i svenska? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Anmäl fusket om du ser något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TeQ Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 men kan inte bara moderatorerna bara skärpa till sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Vissa av fusken som godkänns här på fuska.se ser rentav förjävliga ut. Dom som godkänner fusk här, måste bättra på sig. En fråga bara: Fick ni IG i svenska? Om inte, så bli inte arga av detta. Ta åt er av detta och var noggrannare när ni godkänner fusk. Det är för jobbigt och läsa ett fusk som helt saknar punkt. Tack på förhand//MelvisPressby Inte för att jag skryter om det, men ja, jag fick IG i Svenska A. Hursomhelst, jag brukar för det mesta inte ta hand om fusken som skickas in, utan fokuserar mer på alla bilder, anmälningar, kommentaranmälningar m.m. som skickas in. Och jag förstår att det är lite stressigt för de andra som tar hand om fusken/recensionerna/nyheterna, eftersom det är så pass många som skickas in per dag, och kanske inte alltid lägger märke till stavfel och sådana saker. Men är det så pass illa som du säger att det är måste vi ta tag i det och gör något åt saken. Du råkar inte ha ett exempel på ett fusk som du tycker går precis vid gränsen av vad du tycker ska bli godkänt, så kan vi ha något att utgå ifrån? Vi ber så mycket om ursäkt för det här, då fuska.se strävar efter att bli bäst och störst inom fusk/koder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) Vissa av fusken är rätt så gamla och innehåller kanske en hel del med fel. Kan ni länka till fusk som är så jobbiga och innehåller så mycket fel att man måste starta en tråd om det. Har ni sett något fusk som är fel eller är ni ute ock cyklar? Boffaroffe han före mig med vissa punkter. ;) Redigerat 31 Oktober 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 http://www.fuska.se/spel/ps2/james_bond_00...fusk-s4548.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) Så illa var det inte. Några stavfel och glömt sätta ut punkter. Den var även inskickad 2004. Redigerat 31 Oktober 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) http://www.fuska.se/spel/ps2/james_bond_00...fusk-s4548.htmlTack. Jag ska uppmärksamma detta till vårat crew och se vad jag får för respons. Dock kommer jag återkomma med svar tidigast imorgon då jag sitter på min laptop för tillfället och måste uträtta massor ärenden idag. Skulle även vara bra om du kunde länka till ett lite nyare inskickat fusk som Raptomex sa, skulle uppskattas. Redigerat 31 Oktober 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Bra. Jag hoppas att fuska.se blir/är bättre än fuska.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag tycker de gör allting rätt här på sajten. Inga fel eller något. De är redan skärpta moderatorer, jag tycker alla fusk som de godkänner ser bra ut. Inget fel på de. Det behöver så klart inte vara helt ren svenska, med bra grammatik och stavning. Bara man förstår fusket, det är det viktigaste när det gäller fuskläsning. Grammatiken kan du bekymra dig senare, men först läser du fusket och sedan bryr du dig om det andra. Som jag nämde upp innan, så är det viktigaste att man förstår fusket. Inget annat. Och om nu inte fusket inte fungerar kan du ta och anmäla det, fast du får alltså inte anmäla fusk som du inte prövat på. För det är verkligen dålig stil om du gör. Testa fusket, om det fungerar så bara kan du använda det fusket i framtiden, och om det ej fungerar är det bara att anmäla. Fast du måste vara säker på att du testat det! //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) men kan inte bara moderatorerna bara skärpa till sig? Vi? Verkligen? Du startar en mening med ordet men, dessutom med liten bokstav. Sedan är svenskan bättre, "bara moderatorerna bara". Du får ursäkta, men innan man klagar på oss så borde man kolla vad man skriver själv. I alla fall, ser jag fusk med dålig grammatik, små bokstäver i början av meningar eller fusk som är krångligt skrivna, tre rader mellanrum mellan rader osv. så godkänns dem inte. Inte heller fusk med felstavade ord. Dessutom vill jag säga detta till alla medlemmar som skickar in fusk, skriv inte hälsningar i fusken. Skriv inte följande: "Kommentera gärna" "MVH fuskarfuskaren" "/fuskafuskaren" "Hoppas det hjälper/hjälpte" "Skicka PM om ni har frågor" eller liknande, det har inget med fusket att göra, dessutom ser man vem skribenten är ändå. (Självklart menar jag erat användarnamn istället för fuskarfuskaren.) Redigerat 2 November 2008 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.