Gäst ShadowZelda Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Okej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Eyh. Forumet dör typ, det är knappt några som skriver osv? Bara så du vet så sitter inte alla medlemmar här på fuska.se vid datorn hela tiden. Nej, det gjorde dom inte förut heller. Men det var ändå roligare. Hur vet du om förut? Du har knappt varit reggad i ett år och kan stå här och säga att det var bättre förut? EDIT 1 .[Jag har inte varit reggad heller i ett år, men kom inte och påstå nåt annat!] EDIT 2 .[Jo, jag har varit reggad i ett år.] Man har som ickemedlem kollat runt i forumen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 (redigerat) Eyh. Forumet dör typ, det är knappt några som skriver osv? Bara så du vet så sitter inte alla medlemmar här på fuska.se vid datorn hela tiden. Nej, det gjorde dom inte förut heller. Men det var ändå roligare. Hur vet du om förut? Du har knappt varit reggad i ett år och kan stå här och säga att det var bättre förut? EDIT 1 .[Jag har inte varit reggad heller i ett år, men kom inte och påstå nåt annat!] EDIT 2 .[Jo, jag har varit reggad i ett år.] Ah, kanske inte på detta accet. Nej. Men på ett annat. Redigerat 2 Februari 2009 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Eyh. Forumet dör typ, det är knappt några som skriver osv? Bara så du vet så sitter inte alla medlemmar här på fuska.se vid datorn hela tiden. Nej, det gjorde dom inte förut heller. Men det var ändå roligare. Hur vet du om förut? Du har knappt varit reggad i ett år och kan stå här och säga att det var bättre förut? EDIT 1 .[Jag har inte varit reggad heller i ett år, men kom inte och påstå nåt annat!] EDIT 2 .[Jo, jag har varit reggad i ett år.] Ah, kanske inte på detta accet. Nej. Men på ett annat. Aah, då förstår jag :) Why didn't you say that !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Men vilken noob anmälde honom? -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Kan vem som helst bli moderator? Tydligen. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.