360Xbox Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Your score: 6 Vad fick du xbox? 8 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jag vet att många här skrivit ett lägre poäng än de egentligen fått (för ingen slår boffaroffe :P). Nej, men allvarligt. Vem skäms över att ha dåligt resultat på nätet, speciellt på något så löjligt som ett färgtest. Jag tycker för övrigt att under 15 är en bra prestation :) Så till er som fått det gratulerar jag. Själv fick jag 19 :P Nu sitter färgerna inbrända på näthinnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 jag fick 0. bildbevis :) http://img87.imageshack.us/my.php?image=frgtestiy2.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Haha jag har sämst med mina 130 =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 jag provade men det gick inte så bra...fick 941 -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Jag fick 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Jag fick sex, det känner jag mig nöjd över. Ska ändå inte bli besatt av detta. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 4. Ju lägre desto bättre står det på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EAGAMES Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Är färgblind Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Förstår inte hur folk tänker när de försöker skryta på INTERNET, sjukt. (jag fick 0 omgzwtf who the fuck carezbearz??) Orkade inte med skiten, men hade nog fått medium eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 27 Vissa såg ju exakt likadana ut o.o Eller så e jag bara färgblind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.