iammad123 Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Hej! Jag är 12 år och vill VÄLDIGT gärna bli emo. Jag vet att det är ganska konstigt men kan någon hjälpa mig? Jag har sett många andra som är emo både på stan och på skolan. Jag tycker det är så coolt!! Kan jag ens bli emo om jag gillar spel,manga,svart,att sova och vara med kompisar? Än så länge har jag lite emoaktiga kläde, svara naglar och nitskärp. Finns det något bra och billigt sätt att färga håret? Vad ska jag ha på mig? Hur ska jag vara??? Snälla kan någon svara seriöst och inga svar som "Jag tycker bara att emon är konstiga" eller "Varför vill du bli emo???". Svara bara om du kan hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) Man kan inte vara EMO. EMO är en musikstil, ingenting man kan vara. Du vill alltså vara en musikstil? Verkar lönt.. Men jag kan inte hjälpa dig, för jag hatar Emotional Hardcores. Ingenting jag kommer hjälpa dig med. Men sök på YouTube så får du säkert svar. ._.' //Megadeth Redigerat 1 November 2008 av Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iammad123 Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Emo är faktiskt en klädstil också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) EMO är en stil. Säg vad ni vill, men går ni ut på stan och frågar ett emo så säger de att det är en stil (Who knows best but the people in question?). Ungen vill passa in, så kan ni hjälpa honom med vad han ber om så gör det, annars kan ni låta bli att skriva. Redigerat 16 November 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Man kan inte vara EMO. EMO är en musikstil, ingenting man kan vara. Du vill alltså vara en musikstil? Verkar lönt.. Men jag kan inte hjälpa dig, för jag hatar Emotional Hardcores. Ingenting jag kommer hjälpa dig med. Men sök på YouTube så får du säkert svar. ._.' //Megadeth Där gav du han världens bästa svar, way to go. Emo är nu en klädstil också dvs att han vill vara en/ett emo. Hur du blir är genom att lyssna på deppiga låtar och klä dig i svart samt ha slickad lugg ner och täcka ögonen. Cheap monday och converse är grymma klädstilar för det, du kan hitta det i ställen som monki eller hollywood samt cheapmonday affären. gl&hf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 glöm inte att alltid ha med ett rakblad för säkerhets skull om du blir deppig i skolan t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 glöm inte att alltid ha med ett rakblad för säkerhets skull om du blir deppig i skolan t.ex. Synd bara att det inte har nått med emo att göra. Emo är en musik stil. Det kan inne hålla svart hår o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 glöm inte att alltid ha med ett rakblad för säkerhets skull om du blir deppig i skolan t.ex.gahahaha. jag tycker du ska försöka vara dig själv, men du gör som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 glöm inte att alltid ha med ett rakblad för säkerhets skull om du blir deppig i skolan t.ex.Fyfan vad du var.. inte kul.Det där är inte emo, det där är mentalt sjuka personer som du. Sluta skriva dumma kommentarer och gå inte off-topic. BTT Gör som mitt inlägg ovanför, borde hjälpa dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Kä dig i svart, lyssna på skitband, ha mycket svart och trashigt /åtsittande, ha massa fula svarta saker på dig och se allmänt blek o svart(i kläderna) ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Man kan inte vara EMO. EMO är en musikstil, ingenting man kan vara. Du vill alltså vara en musikstil? Verkar lönt.. Men jag kan inte hjälpa dig, för jag hatar Emotional Hardcores. Ingenting jag kommer hjälpa dig med. Men sök på YouTube så får du säkert svar. ._.' //Megadeth Där gav du han världens bästa svar, way to go. Emo är nu en klädstil också dvs att han vill vara en/ett emo. Hur du blir är genom att lyssna på deppiga låtar och klä dig i svart samt ha slickad lugg ner och täcka ögonen. Cheap monday och converse är grymma klädstilar för det, du kan hitta det i ställen som monki eller hollywood samt cheapmonday affären. gl&hf Emo musik är inte särskilt deppigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.