Hoppa till innehåll

Lite Konstig Fråga...

iammad123

Rekommendera inlägg

Hej! Jag är 12 år och vill VÄLDIGT gärna bli emo. Jag vet att det är ganska konstigt men kan någon hjälpa mig? Jag har sett många andra som är emo både på stan och på skolan. Jag tycker det är så coolt!! Kan jag ens bli emo om jag gillar spel,manga,svart,att sova och vara med kompisar? Än så länge har jag lite emoaktiga kläde, svara naglar och nitskärp. Finns det något bra och billigt sätt att färga håret? Vad ska jag ha på mig? Hur ska jag vara??? Snälla kan någon svara seriöst och inga svar som "Jag tycker bara att emon är konstiga" eller "Varför vill du bli emo???". Svara bara om du kan hjälpa mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Megadeth

Man kan inte vara EMO. EMO är en musikstil, ingenting man kan vara. Du vill alltså vara en musikstil? Verkar lönt..

Men jag kan inte hjälpa dig, för jag hatar Emotional Hardcores. Ingenting jag kommer hjälpa dig med. Men sök på YouTube så får du säkert svar. ._.'

//Megadeth

Redigerat av Megadeth
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

EMO är en stil. Säg vad ni vill, men går ni ut på stan och frågar ett emo så säger de att det är en stil (Who knows best but the people in question?).

Ungen vill passa in, så kan ni hjälpa honom med vad han ber om så gör det, annars kan ni låta bli att skriva.

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan inte vara EMO. EMO är en musikstil, ingenting man kan vara. Du vill alltså vara en musikstil? Verkar lönt..

Men jag kan inte hjälpa dig, för jag hatar Emotional Hardcores. Ingenting jag kommer hjälpa dig med. Men sök på YouTube så får du säkert svar. ._.'

//Megadeth

Där gav du han världens bästa svar, way to go.

Emo är nu en klädstil också dvs att han vill vara en/ett emo.

Hur du blir är genom att lyssna på deppiga låtar och klä dig i svart samt ha slickad lugg ner och täcka ögonen.

Cheap monday och converse är grymma klädstilar för det, du kan hitta det i ställen som monki eller hollywood samt cheapmonday affären.

gl&hf

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

glöm inte att alltid ha med ett rakblad för säkerhets skull om du blir deppig i skolan t.ex.

Fyfan vad du var.. inte kul.

Det där är inte emo, det där är mentalt sjuka personer som du.

Sluta skriva dumma kommentarer och gå inte off-topic.

BTT

Gör som mitt inlägg ovanför, borde hjälpa dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

//Megadeth

Där gav du han världens bästa svar, way to go.

Emo är nu en klädstil också dvs att han vill vara en/ett emo.

Hur du blir är genom att lyssna på deppiga låtar och klä dig i svart samt ha slickad lugg ner och täcka ögonen.

Cheap monday och converse är grymma klädstilar för det, du kan hitta det i ställen som monki eller hollywood samt cheapmonday affären.

gl&hf

Emo musik är inte särskilt deppigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...