timi3 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 loooool, noob som vanligt. 0/1000 Inget ju, bara en logo och 2 länkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Okej nu har jag fixat lite på den kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Trevligt med brushes. 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Okej nu har jag fixat lite på den kolla härskulle vara bra om "staff" länken funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mobien Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 (redigerat) loooool, noob som vanligt. 0/1000 Inget ju, bara en logo och 2 länkar... Dock en aning snyggare än dina sidor. Förresten, vilket är ditt senaste projekt? Hörde att du hade ungefär 100 på nacken. Way to go, kiddie! Du är på bra väg om detta är din början. Ta lite kurser i ditt senare liv och du kan bli något stort. Förresten, är du ledig för tillfället? Såg ditt forumprojekt och vart en aning imponerad. Redigerat 4 December 2008 av Mobien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Japp forumprojektet är det jag satsar på just nu. Är det nått du behöver hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Ja nu är det så att jag behöver hjälp med att göra en jul layute nån som kan hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Den nya Jul - Templaten tyckte jag inte alls om. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Okej jag håller på jobbar på att få ett jul tema med våran banner på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Forumet var fint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 16 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Tackar vi håller just nu på att planera en flytt från ipb till smf och jag ska personligen lägga över alla inlägg asså ca 190 inlägg typ. Gillar du start sidan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Hej nu är det så att jag har byggt en hemsida bara börja på den jag vill ha era tips. Min sida! Ge den betyg! EDIT:Länk uppdaterad! och staff sidan funkar! Jag tkr menyn är förjävlig.. dåligt tema, ingen fin färg. Bannern är också jätte ful.. bara lyser vitt? Och Kopiera inte skit Linus ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.