knark Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Min mammas jobbarkompis har varit ihop med Dr.Alban ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Min mammas jobbarkompis har varit ihop med Dr.Alban ;: Det är väldigt onödig tråd, det ska du veta. Och det är väl inte intressant att din mors jobbarkompis varit tillsammans med Doktor Alban? ._.' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Min mammas jobbarkompis har varit ihop med Dr.Alban ;:Det där var långsökt. Själv har jag en prick vid naveln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 noobs, min mamma är med i en julkalender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 noobs, min mamma är med i en julkalender. Min brors f.d klasskamrats mamma me. nab :D x] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) Jag är kung i sverige, president i usa, och jultomten :) Redigerat 1 November 2008 av JingleHell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Min mammas kusins kompis känner Drottningen av sverige mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Min mammas kusins kompis känner Drottningen av sverige mycket. Ja, det är verkligt. Jag tror nog inte att din mor känner drottningen av Sverige. Det är lite för överdrivet. Aja, var blev de bekanta då? //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Om det är en onödig tråd varför postar ni då lika onödiga inlägg?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Om det är en onödig tråd varför postar ni då lika onödiga inlägg?? ;) Jadu, ställ frågan till dig själv då, mest onödiga kommentaren står du för. /facepalm sulan; Mitt är mer skrytigt, eftersom din brors f.d. klasskamrats mamma var med, ni är inte ens relaterade. Offer. Delar ut en till facepalm. /facepalm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jag kan lova med min halo3 och cod4 att min morsas kusin känner drottningen av sverige! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Onödig tråd, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg