Gäst caru Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) Pengar och så får jag hoppas att jag får minst 1000Kr, så att jag kan köpa PLAYSTATION3 Redigerat 1 November 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jag kommer kanske få ett drumset. Ska se om jag kan hitta något bra drumset, som jag ska köpa. Sedan är jag nöjd i åratal. Behöver inga fler julklappar. Nöjer mig med drumsetet. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Ett spelbart trum-set, pengar och Färjestads BK match tröja (inbitet f*n av FBK). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Maser med SOFTÄGANS LOLOLOLOLOLOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Munspel Skivor Affischer Pengar Och så kanske jag kommer önska mig som "Tidig Julklapp" en biljett till Motörhead, beror på om jag kan tvinga med någon av mina kompisar, inte lika roligt att gå ensam..^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Pengar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
volvo_850 Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Golfklubbor och Silja-kryssning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Vet ej än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 motorcykel/bil :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 http://www.borshult-gard.se/Foton/mangard_vinter_snett_framifran.jpg DVS EN VIT JUL ÅT OSS ALLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Ett spelbart trum-setOch oftast är trum-set ospelbara.. @topic: MEN EAHENA DOCTOR! Sno inte min sak, det är exact vad jag önskat hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Ett spelbart trum-setOch oftast är trum-set ospelbara. Jag var hos en kompis som bor utomlands. Han hade köpt ett trumset för 8000 kronor. Och det var ospelbart. Alltså, det var verkligen dåligt. Gammalt också, dock. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.