Jolt Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) Mitt mål just nu är fletching lvl 70, jag är 64. Vad är DITT mål? Redigerat 1 November 2008 av HolyHunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 85 strength tror jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 60 Str på min mauler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 99 i summoning. Men det är extremt tråkigt att träna summoning när man har nått 85. Både jobbigt och tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 umm.. 90 str och massor av slayer.. är 71 slayer just nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 85 STR. är på 75. Bara 10 levlar inte så mycket om man nötar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 http://www.draynor.net/skill/gold/defence/70/manski10.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 jag har slut på pengar så jag måste hugga lite Yew,därför kommer det ta lite tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Så långtid tar det inte att hugga Yew? Woodcutting level? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Mitt mål är Lvl 99 Woodcutting ;:.Är lvl 76 nu... Redigerat 2 November 2008 av Legolasswe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Så långtid tar det inte att hugga Yew? Woodcutting level? Nej det gjorde det faktiskt inte, och jag är lvl 71 i wc. Men jag har nu tagit en paus från fletchingen och ska träna ranged till lvl 60. Kan hända att jag tar en paus från det också om jag hittar någon med gilded altar. Redigerat 2 November 2008 av HolyHunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Så långtid tar det inte att hugga Yew? Woodcutting level? Nej det gjorde det faktiskt inte, och jag är lvl 71 i wc. Men jag har nu tagit en paus från fletchingen och ska träna ranged till lvl 60. Kan hända att jag tar en paus från det också om jag hittar någon med gilded altar. Nice. Nej men fortsätt i wc till lvl 99? Satsa på en skillcape! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg