Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Mitt mål är att få 99 i alla skillz och ha den bästa rustningen i spelet.

GL with that.

92 str nu

Grats :)

Sj har ja inte gjort så mycket is rs på sistone, så mycket tid går till annat :/ Kör bara avansies när ja har tid.

Skrivet (redigerat)

Sommarlovet har börjat och jag kan lägga ner mer tid på RuneScape igen. :)

Jag är fortfarande kvar på level 93 woodcutting och har runt 200k kvar till 94.

Men jag är väldigt sugen på en skillcape så jag tänker nu på 17-18 dagar fixa cooking cape. :)

Så, ska nu på 17-18 dagar fixa cooking cape och går sedan tillbaka till woodcutting.

Redigerat av Raptomex
Skrivet

Men jag är väldigt sugen på en skillcape så jag tänker nu på 17-18 dagar fixa cooking cape. :)

Så, ska nu på 17-18 dagar fixa cooking cape och går sedan tillbaka till woodcutting.

(Y) Btw, Nice total lvl :'D 1337

Mitt mål är väl att skaffa en ny dator så jag kan börja spela rs igen? :'o

Skrivet

(Y) Btw, Nice total lvl :'D 1337

Mitt mål är väl att skaffa en ny dator så jag kan börja spela rs igen? :'o

1338. :( Fixade nyss en cooking level.
Skrivet

85/99 cooking. :)

Wow, det går verkligen undan. Vilken level var du när du beslöt dig att bli level 99?

Btw, 88 strength nu. :D När jag blir 90 i strength ska jag försöka bli 90 i range också. Det kommer säkert var mycket enklare eftersom jag använder range hela tiden, är level 84 i range just nu, kommer säkert ta 1 vecka att fixa det.

Skrivet

85/99 cooking. :)

Wow, det går verkligen undan. Vilken level var du när du beslöt dig att bli level 99?

Btw, 88 strength nu. :D När jag blir 90 i strength ska jag försöka bli 90 i range också. Det kommer säkert var mycket enklare eftersom jag använder range hela tiden, är level 84 i range just nu, kommer säkert ta 1 vecka att fixa det.

Jag var på lvl 60 i lördags. :)
  • Skapa ny...