Raptomex Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Okej, fixar 99 fletching om några dagar. :) Är lvl 95 nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Okej, fixar 99 fletching om några dagar. :) Är lvl 95 nu. Najjsss, säg till när du får det, vill vara med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Level 96/99 fletch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Level 96/99 fletch. Får man fråga hur många timmar Rapomex snittar per dag? ;) Tog ett random och fick upp 77/79 WC, får väl göra det.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Level 96/99 fletch. Får man fråga hur många timmar Rapomex snittar per dag? ;) Tog ett random och fick upp 77/79 WC, får väl göra det.. =) Fletching är ju inte alls segt. Jag var uppe i 350k i timmen när jag gjorde 99. Jag gjorde arrows och det var inte billigt, men det gick undan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Level 96/99 fletch. Får man fråga hur många timmar Rapomex snittar per dag? ;) Tog ett random och fick upp 77/79 WC, får väl göra det.. =) Fletching är ju inte alls segt. Jag var uppe i 350k i timmen när jag gjorde 99. Jag gjorde arrows och det var inte billigt, men det gick undan. Nej, men rapto sitter ändå en hel del vid dator, han e typ alltid inne när jag kollar in på dagen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Level 96/99 fletch. Får man fråga hur många timmar Rapomex snittar per dag? ;) Tog ett random och fick upp 77/79 WC, får väl göra det.. =) Fletching är ju inte alls segt. Jag var uppe i 350k i timmen när jag gjorde 99. Jag gjorde arrows och det var inte billigt, men det gick undan. Nej, men rapto sitter ändå en hel del vid dator, han e typ alltid inne när jag kollar in på dagen... Jo det har vart runescape en hel del, men nästa vecka när skolan börjar så måste jag lägga ner mer tid på skolan än på runescape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 En liten uppdatering, jag ska slå 99 fletch på lördag nästa vecka. Ni som vill kan få vara med, kanske vi kan ha ett house party dylikt, jag har combat ring och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jag kommer, har du gjort någon ändring på ditt hus btw??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jag kommer, har du gjort någon ändring på ditt hus btw???Jag tänkte dra 60 con innan, så då har det blivit lite förändringar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jag kommer, har du gjort någon ändring på ditt hus btw???Jag tänkte dra 60 con innan, så då har det blivit lite förändringar. :) Okey, gött, dit gamla e fint annars ju :P Vi får a skillcape party i mitt fina hus nån gång xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 99 attack såklart! Skillcapen är cool och snabb med mina hjälpmedel (abyssal whip/pc) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg