Viruz256 Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jaha, då har man inget member, så kan inte träna fishing... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jaha, då har man inget member, så kan inte träna fishing... Member kostar väl bara 75 spänn me SMS? Själv ska man köpa Membership när man e lite bättre in-game istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jaha, då har man inget member, så kan inte träna fishing... Member kostar väl bara 75 spänn me SMS? Själv ska man köpa Membership när man e lite bättre in-game istället. Jo, jag vet, men har inga pengar på telefonen, och typ 1 Mil till affären >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jaha, då har man inget member, så kan inte träna fishing... Member kostar väl bara 75 spänn me SMS? Själv ska man köpa Membership när man e lite bättre in-game istället. Jo, jag vet, men har inga pengar på telefonen, och typ 1 Mil till affären >.< Fan vad synd. Aja, träna andra skills medans? Jag kör hardcore training innan jag köper Member. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jaha, då har man inget member, så kan inte träna fishing... Member kostar väl bara 75 spänn me SMS? Själv ska man köpa Membership när man e lite bättre in-game istället. Jo, jag vet, men har inga pengar på telefonen, och typ 1 Mil till affären >.< Fan vad synd. Aja, träna andra skills medans? Jag kör hardcore training innan jag köper Member. Pallar inte spela om jag inte e mem... får fixa nytt imon eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 http://www.draynor.net/skill/default/hunter/80/gautso.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 80/99 Defence . Nu blire attack ;) 61/85 slayer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Viruz, jag kan fixa några membershipkoder åt dig, säg till om du vill ha! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Viruz, jag kan fixa några membershipkoder åt dig, säg till om du vill ha! :)Scaming ftw eller vadå??? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 I iz out of member again, blir väl ti fixa imorgon eller något. Ska väl träna lite wc medans jag väntar ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 40/50 smithing (fan vad drygt det är att träna Smithing, har bara haft 18 Smithing som jag fått av quests, hehehe.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 40/50 smithing (fan vad drygt det är att träna Smithing, har bara haft 18 Smithing som jag fått av quests, hehehe.) Fail xD Men, om du har pengar så kan du ju köpa massa Steel bars ( Utifall att du kan göra steel saker ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg