Hoppa till innehåll

Ditt Mål?


Jolt
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjäna ihop till mitt tredje par av Dragon Claws. (Har just nu 17m bank. Dödar chaos gubbar för nya claws, sålt dom 2 andra jag hade och nu måste jag käna ihop till en ny.)

Chaos druids?

 

Ne jag menade Chaos dwarfs. Hehe :D

 

, Har nu fått en Hand cannon och 6 ammo pouches(x100) Men är nu slut på ideér, nån som har någon? Hälst inhåller det att döda lite gubbar som har en chans att droppa bra och värdefulla saker men man endå känar en slant på.

Redigerat av Vinne12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fixa den förbaskade questcapen.

10m coins krävdes det för att döda nomad. :angry:

 

Hursomhelst, jag har 3st quests kvar, love story, void dance och.. void stares back, tror jag att den hette.

Ska göra void dance först och sedan void stares back. Har hört att ens "skillz" ställs återigen på prov då man måste döda, pest queen (tror jag att hon hette), skall dock inte vara lika svår som nomad. Sedan love story som jag sparar till sist av den enkla anledning att den verkar rolig.

 

 

edit: Klar med the void stares back. :)

Bossen är faktiskt ganska enkel när man väl vet hur det fungerar, rekommenderar att man tar första gången som en testomgång. En sak som jag märkte underlätta var att när dessa "defilers" spawnar så attackerar du den på höger sida och gör så att den fastnar i portalen, sedan står du på vänster sida och drar till dig den vänstra defilern istället och låter den attackera dig, den skadar inte så mycket, kanske 100 lite då och då.

En till sak som gör bossen till en barnlek är recovery specials, lvl 84 herblore. När hon har 1/3 hp kvar det är då dina specs börjar ta slut och det är då det underlättar om du har en sådan pot. Pest queen är ganska seg i början av matchen, men ju längre det går, och lyckas du med att avbryta hennes spec, då jävlar går det undan. :P

Förlorade dock 10m, dog första gången och hittade sedan inte graven. :s

 

 

Har nu bara love story kvar innan questcape. :)

 

 

 

edit*

Har questcape nu. :)

http://u.snelhest.org/i/2010/11/11_1402.png

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min questcape var också en lång och trevlig resa. :D

Har du gjort The void stares back?

 

 

Hursomhelst, mina nya mål är något liknande;

 

Level 80 slayer.

Level 99 Range. (blue dragons). Ska använda alla bones till prayer, samt sälja alla hides och köpa bones. Vill ha soulsplit & turmoil. :)

Sedan återgår jag till att maxa slayer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...