Hoppa till innehåll

Mount


Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nu e de så att jag närmar mig 30 och jag vet inte exakt hur mkt de kostar. hur mycke kostar de???

Om jag inte minns fel så var det 30 eller 40g.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kom på en grej låglevlade kan göra för att käna pengar, om du är horde kan du köpa ett horde-only recipe och lägga ut på neutral ah för 10g, så känar man typ 8g, köpte själv massor med recept som jag sålde för 10g each och har känat ihop 400g på 2 dar på bara det sättet, har en level 29 alt i Booty Bay som jag mailar allting till

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kom på en grej låglevlade kan göra för att käna pengar, om du är horde kan du köpa ett horde-only recipe och lägga ut på neutral ah för 10g, så känar man typ 8g, köpte själv massor med recept som jag sålde för 10g each och har känat ihop 400g på 2 dar på bara det sättet, har en level 29 alt i Booty Bay som jag mailar allting till

3 grejjer är lite fel..

 

1. Det kan vara så att priserna är låga och att man köper för 8g och måste sälja för 4g..

2. Har för mig att det inte finns några neutrala AH's i PvP servrar.

3. JAG ÄLSKAR HARDSTYLE LIKA MYCKET SOM DIG!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha jag var rätt klantig. -.-

Jag är Warlock och det första jag gjorde i lvl 30 va att lära mig skillen sen sparade jag pengar så jag hade precis råd med mount sen kom jag på att jag är fett med fattig och inte har råd att träna nya spellsoch sen när jag fått lite pengar från AH så märkte/kom jag på att jag kan lära mig att summona för mindre än 1g typ =_=

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kom på en grej låglevlade kan göra för att käna pengar, om du är horde kan du köpa ett horde-only recipe och lägga ut på neutral ah för 10g, så känar man typ 8g, köpte själv massor med recept som jag sålde för 10g each och har känat ihop 400g på 2 dar på bara det sättet, har en level 29 alt i Booty Bay som jag mailar allting till

3 grejjer är lite fel..

 

1. Det kan vara så att priserna är låga och att man köper för 8g och måste sälja för 4g..

2. Har för mig att det inte finns några neutrala AH's i PvP servrar.

3. JAG ÄLSKAR HARDSTYLE LIKA MYCKET SOM DIG!

 

Två grejer är lite fel

1. Om han säljer dessa horde-only recept för 10g styck, och har 8g i vinst, så har dom tydligen kostat 2g per styck

2. Jo, det finns

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...