Hoppa till innehåll

Mount


NeedforSpeed
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kom på en grej låglevlade kan göra för att käna pengar, om du är horde kan du köpa ett horde-only recipe och lägga ut på neutral ah för 10g, så känar man typ 8g, köpte själv massor med recept som jag sålde för 10g each och har känat ihop 400g på 2 dar på bara det sättet, har en level 29 alt i Booty Bay som jag mailar allting till

3 grejjer är lite fel..

 

1. Det kan vara så att priserna är låga och att man köper för 8g och måste sälja för 4g..

2. Har för mig att det inte finns några neutrala AH's i PvP servrar.

3. JAG ÄLSKAR HARDSTYLE LIKA MYCKET SOM DIG!

 

Två grejer är lite fel

1. Om han säljer dessa horde-only recept för 10g styck, och har 8g i vinst, så har dom tydligen kostat 2g per styck

2. Jo, det finns

 

Ah nu fattade jag :) tackar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kom på en grej låglevlade kan göra för att käna pengar, om du är horde kan du köpa ett horde-only recipe och lägga ut på neutral ah för 10g, så känar man typ 8g, köpte själv massor med recept som jag sålde för 10g each och har känat ihop 400g på 2 dar på bara det sättet, har en level 29 alt i Booty Bay som jag mailar allting till

3 grejjer är lite fel..

 

1. Det kan vara så att priserna är låga och att man köper för 8g och måste sälja för 4g..

2. Har för mig att det inte finns några neutrala AH's i PvP servrar.

3. JAG ÄLSKAR HARDSTYLE LIKA MYCKET SOM DIG!

Två grejer är lite fel

1. Om han säljer dessa horde-only recept för 10g styck, och har 8g i vinst, så har dom tydligen kostat 2g per styck

2. Jo, det finns

 

Ah nu fattade jag :) tackar

 

Ni båda tänker fel, neutral AH tar 15% av guldet som man får i auctionen + att ett recept kostar ca. 50s så man känar 8g

 

2an och 3an är också fel

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kom på en grej låglevlade kan göra för att käna pengar, om du är horde kan du köpa ett horde-only recipe och lägga ut på neutral ah för 10g, så känar man typ 8g, köpte själv massor med recept som jag sålde för 10g each och har känat ihop 400g på 2 dar på bara det sättet, har en level 29 alt i Booty Bay som jag mailar allting till

3 grejjer är lite fel..

 

1. Det kan vara så att priserna är låga och att man köper för 8g och måste sälja för 4g..

2. Har för mig att det inte finns några neutrala AH's i PvP servrar.

3. JAG ÄLSKAR HARDSTYLE LIKA MYCKET SOM DIG!

Två grejer är lite fel

1. Om han säljer dessa horde-only recept för 10g styck, och har 8g i vinst, så har dom tydligen kostat 2g per styck

2. Jo, det finns

Ah nu fattade jag :) tackar

 

Ni båda tänker fel, neutral AH tar 15% av guldet som man får i auctionen + att ett recept kostar ca. 50s så man känar 8g

 

2an och 3an är också fel

 

jag har aldrig sätt ett horde only recipe, så vart kan man köpa dom?

och så har jag aldrig sätt ett neutralt A hus så vart ligger det/dom? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Recipe: Bat Bites] Sold by Master Chef Mouldier

[Recipe: Crispy Bat Wing] Sold by Abigail Shiel

[Recipe: Crispy Lizard Tail] Sold by Tari'qa

[Recipe: Dig Rat Stew] Quest reward [23] Dig Rat Stew

[Recipe: Heavy Crocolisk Stew] Sold by Ogg'marr

[Recipe: Lynx Steak] Sold by Landraelanis

[Recipe: Roasted Kodo Meat] Sold by Wunna Darkmane

[Recipe: Scorpid Surprise] Sold by Grimtak

 

Där är några recept som jag lägger ut på Neutral AH, har känat 400g och sålt för 10g styck

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Recipe: Bat Bites] Sold by Master Chef Mouldier

[Recipe: Crispy Bat Wing] Sold by Abigail Shiel

[Recipe: Crispy Lizard Tail] Sold by Tari'qa

[Recipe: Dig Rat Stew] Quest reward [23] Dig Rat Stew

[Recipe: Heavy Crocolisk Stew] Sold by Ogg'marr

[Recipe: Lynx Steak] Sold by Landraelanis

[Recipe: Roasted Kodo Meat] Sold by Wunna Darkmane

[Recipe: Scorpid Surprise] Sold by Grimtak

 

Där är några recept som jag lägger ut på Neutral AH, har känat 400g och sålt för 10g styck

Nice topic för ett sånt inlägg :P

 

Fixa 40g, köp mount, köp spells, tänk inte på hur mycket de kostar

dinga 30 snabbt, 31 om du har quester kvar att göra i närheten sen går du och köper spells och mount, definitivt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Recipe: Bat Bites] Sold by Master Chef Mouldier

[Recipe: Crispy Bat Wing] Sold by Abigail Shiel

[Recipe: Crispy Lizard Tail] Sold by Tari'qa

[Recipe: Dig Rat Stew] Quest reward [23] Dig Rat Stew

[Recipe: Heavy Crocolisk Stew] Sold by Ogg'marr

[Recipe: Lynx Steak] Sold by Landraelanis

[Recipe: Roasted Kodo Meat] Sold by Wunna Darkmane

[Recipe: Scorpid Surprise] Sold by Grimtak

 

Där är några recept som jag lägger ut på Neutral AH, har känat 400g och sålt för 10g styck

Nice topic för ett sånt inlägg :P

 

Fixa 40g, köp mount, köp spells, tänk inte på hur mycket de kostar

dinga 30 snabbt, 31 om du har quester kvar att göra i närheten sen går du och köper spells och mount, definitivt

 

Ja eftersom om trådskapar'n kanske needar guld till mount och man kan ta sig till Booty Bay utan problem i level 15 (som horde) också kan man käna massvis med guld på det sättet :D har dratt ihop 700g nu genom att bara lägga ut billigt skräp på ah, och nu la jag ut 120 items till^^ hoppas alla säljer :D 1000g^^

 

Det är busenkelt att köpa ett recept för 50c som det billigaste kostar, och sedan lägga på neutral AH för 10g i nästan vilken level som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...