Satisfaction Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Vem det nu var som skrev om det där felmeddelandet vid inloggningen... Ja tydligen så händer det för mig nu IGEN. Spelar på Arathor. Det händer så j*vla plötsligt. Jag menar...Jag spelade och märkte inget "lagg" eller liknande. Och så stannar allt och jag får en disconnect -> meddelande. Någon annan som har problemet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jag har samma problem ;( jag får det hela tiden jag lyckas logga in men så blir jag disconnected :( tur att jag inte är den enda som har det problemet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Har inte blivit DC på länge nu :) . Däremot får jag det där flemedelandet rätt ofta. Ibland funkar det att bara föröska logga in och oftast funkar det på tredje försöket. Ni vet vad man säger, tredje gången gillt. Antar att Blizzard inte har fått igång serverna helt eller något liknande efter den stora WOTLK patchen. Man får hoppas att det försvinner rätt fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Ja. Brukar hända, allt funkar som vanligt. Sen slutar allt röra sig, utan mig då, för mig funkar allt bra. Sen kommer DC. Brukar oftast bara hända på natten :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 men sluta göra trådar om att det inte går att logga in på WoW det är ätt jätte vanligt problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg