Gäst Darkshiver Skrivet 8 April 2009 Rapport Skrivet 8 April 2009 Magdansande SMåbins HK, ni bör kolla mitt uberlag ;) Utmana gärna! Citera
SNUFFINATOR Skrivet 16 April 2009 Rapport Skrivet 16 April 2009 Så man kan börja spela först på måndagar? Jag registrerade just ett konto. Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Skrivet 6 Maj 2009 Bumpar i hopp om ökat intresse för LH. Nåväl, någon som e sugen på en träningsmatch? Användarnamn: Drottaren Lag: Magdansande Bins HK Spelarsök: Arndt Callsen-Bracker eller Ferdi Stritt kan vara möjliga för att komma till mitt lag : ) Ser fram emot utmaningar! Citera
SNUFFINATOR Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Skrivet 9 Maj 2009 (redigerat) Ajdå "/ Vad var felet?No idea :o Kanske testar igen ;o Månne det ens går när jag är från Finland? Redigerat 9 Maj 2009 av Quatix Citera
Gäst Eru Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Skrivet 30 Augusti 2009 Lagnamn: Bokläsande Ninjors HC Lag: Äldsta spelaren som används är 20år. En grov föryngring har skett, om några dgar, vill någon köra t-match? Citera
donputte Skrivet 3 September 2009 Rapport Skrivet 3 September 2009 Kom 4:a i år, men har ett hyfsat lag. tjenare jag har precis anmält mig på livehockey men mina uppgifter e inte godkända trots att allt stämmer?? vet någon vad som ligger bakom?? hiilfe! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.