asabrasa Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 jag tycker den är väldigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Haha!! Angry nintendo nerd är så jäkla bra!! :lol: Men jag gillar den med Nes accesoarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Duger, ingenting jag kommer se på hela tiden. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Han e jävligt rolig. Fast hans bästa avsnitt är inte på youtube. Dom e på nån annan sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Finns det inte redan en tråd om exakt samma sak? Anyway, han är faktiskt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 den här kanske? :P http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1432803 sen så finns många andra filmer på http://screwattack.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stridan94 Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 sämsta jag har sätt önskar att jag fick dom där 10 minuterna tillbaxs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 sämsta jag har sätt önskar att jag fick dom där 10 minuterna tillbaxs Men lol, om du redan såg att den var tråkig, kunde du ju direkt stänga ner fönstret? ._. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 (redigerat) sämsta jag har sätt önskar att jag fick dom där 10 minuterna tillbaxs Men lol, om du redan såg att den var tråkig, kunde du ju direkt stänga ner fönstret? ._. //Megadeth Mmm.. Fattar inte varför alla bara "omg u wasted 10minutes of my life" och sånt på YT... har dom typ problem och inte kan stänga av filmen? Redigerat 13 November 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 (redigerat) AVGN som han också kallas (Angry Video Game Nerd) är asbra, gillar alla hans recensioner. Redigerat 11 November 2008 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 sämsta jag har sätt önskar att jag fick dom där 10 minuterna tillbaxsantar att du inte förstod vad han sa...du kan ju fråga mamma om hon kan översätta till dig? lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1996 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 den var bäst. men man fick med se ett gammalt tv-spel :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.