Skywalker Skrivet 1 April 2004 Rapport Skrivet 1 April 2004 Det är faktiskt rätt smart tänkt. Företaget som gör mac heter ju Apple. Apple betyder ju äpple och det finns ett äpple som heter McIntosh vilket uttalas Macintosh (tänk bara på McDonalds).
Jonas_spelaren Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Det är faktiskt rätt smart tänkt. Företaget som gör mac heter ju Apple. Apple betyder ju äpple och det finns ett äpple som heter McIntosh vilket uttalas Macintosh (tänk bara på McDonalds). det skulle aldrig ja ha kommit på själv
Skywalker Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Skrivet 2 April 2004 (redigerat) nej det är sant, det finns en äppel sort som heter McIntosh och det måste ju vara därför datorn heter så eftersom företaget heter apple eller menar ni att ni tror mig så ja, jag kom på det själv, jag läste inte det nånstans Redigerat 2 April 2004 av Skywalker
pho Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 det låter ganska troligt eftersom dom som skapade macintosh inte hette nåt med mac i efternamnet :D
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Coolt... Du får 10 smart hets poäng av mig :D (det är det högsta man kan få :P )
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Macintosh heter så för att Macintosh betyder SUG !!
Rekommendera inlägg