Skywalker Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Det är faktiskt rätt smart tänkt. Företaget som gör mac heter ju Apple. Apple betyder ju äpple och det finns ett äpple som heter McIntosh vilket uttalas Macintosh (tänk bara på McDonalds). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Smart, det visste jag inte! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Har du kommit på den själv, eller? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas_spelaren Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Det är faktiskt rätt smart tänkt. Företaget som gör mac heter ju Apple. Apple betyder ju äpple och det finns ett äpple som heter McIntosh vilket uttalas Macintosh (tänk bara på McDonalds). det skulle aldrig ja ha kommit på själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 (redigerat) nej det är sant, det finns en äppel sort som heter McIntosh och det måste ju vara därför datorn heter så eftersom företaget heter apple eller menar ni att ni tror mig så ja, jag kom på det själv, jag läste inte det nånstans Redigerat 2 April 2004 av Skywalker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Oj det var häftigt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det låter ganska troligt eftersom dom som skapade macintosh inte hette nåt med mac i efternamnet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Coolt... Du får 10 smart hets poäng av mig :D (det är det högsta man kan få :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Macintosh heter så för att Macintosh betyder SUG !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg