nickname Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Tjo alla.. jag har ett litet problem som ni säkert kan lösa:) Jo det är såhär att jag hadde ett skit skönt addons för några veckor sedan.. men så Crasade min dator fick formtentera om den. så jag hittar inte mitt sköna addon:( det var ett Auctioneer addon som om jag tryckte på sök så poppde upp massor olika saker som om jag skulle tx sälja till vendor sälja på Ah dyrare och Dissa:) Någon som vet vad addonet heter:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Hmm är det kanske auctioneer (ja addonet heter så) du pratar om? Om inte så testa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Jo jag tror jag har laddat hem rätt men asså det är samma och så men det poppar inte up:S Är det en instälning eller ngt eller:)? Redigerat 5 November 2008 av Hallrup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Antagligen outdated. Går säkert om du bockar i "Load out-of-date addons." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 nej nej asså det är ju inte oute of date det är till senaste patchen och så asså allt fungerar ju men popoupsen kommer inte:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Först måste du scanna AH. Gör det ett par dagar sen så ska du se att popupsen kommer tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Först måste du scanna AH. Gör det ett par dagar sen så ska du se att popupsen kommer tillbaka. Okej tackar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg