DiRtY Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 tja, undar om nån vet om det finns n¨gra låtar med lordi,hammerfall eller iron maiden på nåt guitar hero? Kanske de finns att tanka ner över live för lite ms points? Undrar även om nån vet om man kan använda guitar hero world tour instrumenten till rock band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Iron Maiden har med The Trooper på GH2 och Number of the Beast på trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 I rockband så finns det run to the hills Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 I rockband så finns det run to the hillsälskar den:D funkar guitar hero world tour instrumenten till rock band? orkar inte köpa båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Gör låten själv i world tour :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 man kommer ju inte kunna använda sång så det blir ju inte samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 I rockband så finns det run to the hillsfunkar guitar hero world tour instrumenten till rock band? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Jag läste i det senaste nummret av level att rock band instrumenten funkar till guitar hero så gh instrumenten borde funka till rock band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 GH:WT instrumenten ska funka till rockband 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Ouch, fel av mig, hade faktiskt för mig att PC Gamer skrivit det, ska se om jag hittar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Finns inte Lordi eller Hamerfall i några av Guitar Hero spel. Men Run To The Hills finns i Guitar Hero, alltså bara Iron Maiden finns med. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Finns inte Lordi eller Hamerfall i några av Guitar Hero spel. Men Run To The Hills finns i Guitar Hero, alltså bara Iron Maiden finns med. //Megadeth Ladda ner låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.