Friday Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 kevin eller alice, duh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Det blir nog Kevin Borg, han tippar jag på. Då Anna åkt ut. Skulle helst vilja se Anna och Kevin Borg i final. Men Anna åkte ju ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Idol är Sveriges (kanske världens?) sämsta underhållnings program. Har det någonsin kommit någon riktigt storstjärna från svenska Idol? Men för att inte få en tillsägelse för att gå off-topic så tror jag Lars(?) vinner. Darin blev en stor stjärna i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Idol är Sveriges (kanske världens?) sämsta underhållnings program. Har det någonsin kommit någon riktigt storstjärna från svenska Idol? Men för att inte få en tillsägelse för att gå off-topic så tror jag Lars(?) vinner. Darin blev en stor stjärna i sverige. Nej.Han var aktiv 1år efter Idol. Men sedan släcktes lågan. Han är inte känd nå mer, dom som vinner Idol har bara ett skivkontrakt i nått år sedan avbryts allt. Det finns dom som har lyckats bättre än vissa andra i Idol, Darin var ej en av dom som lyckades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Lars skulle ha vunnit. Annars blir det Alice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Kevin vinner och Alice kommer tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 när lars åkte ut tappade jag intresset för programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Jag med, tror att Kevin vinner, och är glad att Johan åkte ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 30 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Hoppas på robin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 När jag såg Lars sjunga "It Aint Me Babe" på auditions ( ) så tyckte jag direkt att han var den bästa av alla deltagare i Idol. Men han värkar ju bara bli sämre nästan :/ Jag har inte kollat på Idol på ett tag nu, så jag vet inte vem som är bäst nu. Men jag hoppas på att Lars skall vinna. Tyckte exakt likadant som du ;D Hoppas Kevin vinner nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Jag vet att det här är en gammal tråd och att Kevin redan vunnit, men jag ville bara säga att jag hatar Idol :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.