Hoppa till innehåll

Invandring.


fishmaster

Rekommendera inlägg

Jag tror att det finns mer finnar och norrmän som kastar sten i deras hemländer mot auktoritet typer än muslimer i deras hemländer som kastar sten mot deras auktoritära representanter.

 

Så nu vill du påstå att ena 'sidan' är värre än den andra, vilket man annars inte får göra om det handlar om icke-vita?

Fast nu jämför du folk som har många sätt att framföra klagomål på med ett folk som oftare än något annat haft fall av steningar

 

Jag säger bara lol!

Jag känner människor från både SMR (Svenska motståndsrörelsen) och AFA samt RF (Revolutionära Fronten) som är ungefär samma rörelse som AFA, majoriteten i AFA är invandrare kan man säga, och det är mycket tyskar, danskar, finländare, turkar och araber, men snackar vi om RF, 90% kanske har nordisk bakgrund.

 

Snälla att ni säger att finnar och norrmän är dem ända som arbetar så har ni helt fel, jag har vart

hos socialen och ställt några frågor, as många från våra grannländer som snyltar om bidrag.

Jag har släkt i rosengård, på cirka 14 pers, alla driver sina företag och sina verk, pizzerior, guldsmed, mobil&parabol

tekniker samt butiker för det, bagare också. Eller så kanske ni tycker att om man driver Pizzerior så räknas det inte

som ett arbete? Men när Mr.Svensson döper sin Pizzeria i Drottninggatan till Lilla Italien så är det så?

 

Invandring är stöd till samhället, särskillt på finanskrisen, vi behöver konsumenter för och få upp ekonomin,

en familj med 5-6 barn ska man inte ha något emot om, eftersom man måste köpa in mera varor.

 

Alla i Rosengård kan inte ha en pizzeria, därför är det många som lever på bidrag där. De familjerna kostar mer än vad de konsumerar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

...majoriteten i AFA är invandrare kan man säga...

 

Då vet man.

 

Snälla att ni säger att finnar och norrmän är dem ända som arbetar så har ni helt fel, jag har vart

hos socialen och ställt några frågor, as många från våra grannländer som snyltar om bidrag.

 

Vore då konstigt annars, om alla från vissa länder arbetade.

Dock kan det ju nämnas att norrmän och finnar lär ha det enklare att lära sig svenskan.

Enklare att få jobb.

 

Jag har släkt i rosengård, på cirka 14 pers

O'rly

 

, alla driver sina företag och sina verk, pizzerior, guldsmed, mobil&parabol

tekniker samt butiker för det, bagare också.

 

Bra det.

 

Eller så kanske ni tycker att om man driver Pizzerior så räknas det inte

som ett arbete? Men när Mr.Svensson döper sin Pizzeria i Drottninggatan till Lilla Italien så är det så?

 

Det är en stereotyp.

Nästan varenda pizzeria jag varit på drivs av utlänningar. Eller nej, rättelse, allihopa.

 

Invandring är stöd till samhället, särskillt på finanskrisen, vi behöver konsumenter för och få upp ekonomin,

en familj med 5-6 barn ska man inte ha något emot om, eftersom man måste köpa in mera varor.

 

Hur kan invandring vara positiv för konsumeringen om så många inte får arbete, d.v.s inte får pengar till annat än husrum? Och vilka betalar det isåfall?

 

EDIT:

Detta berör både invandring och religion, men jag tar upp det här.

 

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=220

 

Utdrag från sidan:

 

- Danskarna skyddar inte sina flickor mot våldtäkt och orena flickor är inte skyddade av den heliga Koranen

 

- Kom ihåg att Turkiet, som nu har 99% muslimsk befolkning, en gång var kristet och orent

 

- Det har tagit oss 1400 år att komma till Danmark och vi reser aldrig hem, vi får aldrig svika Islams mål - ett islamiskt kalifat i Danmark

 

- en muslimsk flicka får inte gifte sig med en dansk, för en flicka är svag och kan inte föra Islam vidare.

 

- Hon får mannens kraft genom mannen när hon gifter sig men hon kan inte vidarebefordra den kraften

 

- Hon blir som ett djur om hon får en dansk mans kraft in i sig, hon blir då oren och vanärar Islam.

 

Islams världsherravälde genom okontrollerad invandring.

Fast Danmark verkar ju ha insett farorna med en så okontrollerad invandring, som våran.

 

"Vi er nu mange indvandrer i Danmark og vi bliver hvert år ca. 15-20.000 flere. Det er derfor vigtigt, at vi får vores eget område i Danmark, hvor muslimer kan leve som den hellige Koran bestemmer. Det er vores menneskeret at få vores eget område, hvor vi kan leve uden druk, narko, nøgne danske piger, pølsebod, dårlige bodegaer og alle mulige andre danske ting.

 

Vi er mange muslimer på Nørrebro, og Nørrebro ligger i hovedstaden og nær lufthavnen. Derfor skal vi gøre Nørrebro til en islamisk bydel kun for os muslimer, hvor vi kan have vores kvinder i fred, hvor kvinder kan gå tildækket, som den hellige Koran bestemmer, hvor der er rent og befolkningen er ren, vi skal have mange islamiske skoler; hvor piger og drenge kan gå hver for sig, gymnastik og lejerskole, billedkunst af mennesker, biologi og andet dårligt skal forbydes.

Är säker på att de flesta kan förstå vad som sägs.

Jag blir illamående.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Synd att folket inte får ha något att säga om invandringen.

Som nämnt tidigare fick folket aldrig bestämma demokratiskt om de ville ha en massinvandring...

 

Enligt SOM-institutets, vid Göteborgs Universitet trendundersökning för 2007 så svarade 49 procent att förslaget Ta emot färre flyktingar var ett bra förslag medan 27 procent svarade att det var ett dåligt förslag.

 

49% vill sänka

27% vill inte det

resten, 24%, är osäkra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skicka hem alla invandrare i en jävla banan låda sen så har vi löst det problemet... Dom gör ändå fan inget vettigt här..

Tack så mycket! Uppskattas verkligen ska jag säga.

Min mamma var klassad som invandrare och är, hon fick inget jobb? Varför? Ah just det - "UT MED ALLA JÄVLA INVANDRARE". Så dom brydde sig inte något om hennes toppbetyg?

"Nejnej vi skiter i vilket vi hatar invandrare och vi skiter i om hon har haft Mvg i alla sina ämnen, nejdå! Svenskar är bäst!"

 

Helvete vad jag stör mig på dessa invandrar frågor. -.-'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skicka hem alla invandrare i en jävla banan låda sen så har vi löst det problemet... Dom gör ändå fan inget vettigt här..

Tack så mycket! Uppskattas verkligen ska jag säga.

Min mamma var klassad som invandrare och är, hon fick inget jobb? Varför? Ah just det - "UT MED ALLA JÄVLA INVANDRARE". Så dom brydde sig inte något om hennes toppbetyg?

"Nejnej vi skiter i vilket vi hatar invandrare och vi skiter i om hon har haft Mvg i alla sina ämnen, nejdå! Svenskar är bäst!"

 

Helvete vad jag stör mig på dessa invandrar frågor. -.-'

 

Kan hon svenska då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man toppbetyg i ämnen så är det nog ganska säkert att hon kunde svenska.

Vad säger att hon inte fick jobb för sin bakgrund?

Både jag och min mamma är polsk & hon kunde flytande svenska.

Vad menar du med det?

 

Sa de hon sökte jobb hos att de bara letade efter svenskar?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu - någonting inom konst var det iallafall. (Ärligt vet jag inte)

Sen sket det sig så fick hon ta städhjälp och allting för att kunna betala räkningarna.

Jag bor i Stockholm.

 

Om inte hon hade flyttat till Sverige hade jag nog antagligen torkat röven med pengar nu.

För alla i Polen är ju jätte rika och det är minimala skillnader mellan rik och fattig.. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu - någonting inom konst var det iallafall. (Ärligt vet jag inte)

Sen sket det sig så fick hon ta städhjälp och allting för att kunna betala räkningarna.

Jag bor i Stockholm.

 

Om inte hon hade flyttat till Sverige hade jag nog antagligen torkat röven med pengar nu.

Varför tror du de?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...