Hoppa till innehåll

Invandring.


fishmaster

Rekommendera inlägg

Tycker att alla ska se denna 6 minuters film

 

Dem försöker göra en intervju och kan inte ens göra det pga. att invandrarna kastar sten på dem, brandmännen måste ta omvägar när de ska till bränder för att de är rädda att bli överfallna igen.

"Filmar du mig så knullar jag dig!" sammanfattar den filmen ganska bra...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vänta bara tills det ser ut så där i alla städer.

Tror nog vi kommer att få se ett klimax snart, då regeringen kommer att inse någon gång att om de inte vill att Sverige ska degraderas till 800-talet så måste de sluta ta emot varenda förbannad "flykting" i Europa.

 

Finns inte mycket annat att göra än att rösta på SD, visa att detta är oacceptabelt och beror på att invandringspolitiken har offrat all realism för värdelös låtsassolidaritet.

 

Eller det kanske är bra att bo i ett land som slussar in fler än det kan hantera, utan att kunna erbjuda jobb, dölja fakta om överrepresentation och vinklingar i media. Invandrargäng som systematiskt rånar svenskar är bråkmakare, svenskar som går på invandrare är högerextrema fascist- och rasistsvin som är en skam för Sverige.

 

Fast ärligt talat tror jag att tillochmed de mest naiva humanisterna inser att med denna Free-For-All politik så kommer landet gå under.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ett roligt motargument, jag talar om kriminella gäng som uteslutande består av utomeuropéer, då ska du försöka kontra det med att försöka säga att svenskar är lika illa, för att det finns MC gäng, då du sett en person inom ett av dessa gäng med västerländskt utseende.
Det jag menade var mer att Hells Angels medlemmar är ganska sällsynta där jag bor, så jag har inge erfarenhet av om dem är invandrare (som dem nu verkar vara) eller om dem är svenskar (som jag alltid trott att dem var)

 

Vänta bara tills det ser ut så där i alla städer.
Ska bli kul att se vad Mona Muslim gör då..

 

Den här tråden börjar dö lite nu...

 

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/20...de-i-stockholm/ gäng medlemmarna i Black Cobra har knappast svenska namn...

Redigerat av Prototype
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grejen är att den politiska korrektheten redan infekterat polisen. De har knappt rätt att ingripa längre, iallafall inte när det handlar om utlänningar.

Så fort polisen gör något i problematiska områden (läs: getton) så blir det tal om övervåld och annat skitsnack.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.rakryggad.blogspot.com/

 

31 augusti, 2009

Upproret i Göteborg sprider sig till Uppsala

I över tio dagar har upploppen och bränderna i Göteborg härjat i de östra stadsdelarna. Bilar och byggnader står i brand, räddningstjänst och polis attackeras med stenkastning. Enligt Jan Weirén, biträdande vakthavande befäl vid Västra Götalandspolisen, har ”ungdomarna” själva uppgett att de raserar stadsdelar eftersom de ”inte har några jobb, inte har något att göra".

 

Nu har upproret spridit sig till det mångkriminella och mångkulturella Gottsunda i Uppsala. Upplopp och bränder rapporteras i omfattande skala. Två män misshandlades när de försökte stoppa en pågående bilvandalisering av ett trettiotal s.k. ungdomar. Båda blev slagna och sparkade och den ene av dem, en man i 60-årsåldern, blev slagen med en sten i huvudet och fick föras till sjukhuset.

 

Det är märkligt att det finns människor som tycker att det är långtråkigt att skyddas mot krig, svält och förtryck.

 

Det sprider sig.

Men kom ihåg, om ni pratar om detta som en produkt av invandringspolitiken är ni rasister.

Mona Sahlin ser er.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.rakryggad.blogspot.com/

 

31 augusti, 2009

Upproret i Göteborg sprider sig till Uppsala

I över tio dagar har upploppen och bränderna i Göteborg härjat i de östra stadsdelarna. Bilar och byggnader står i brand, räddningstjänst och polis attackeras med stenkastning. Enligt Jan Weirén, biträdande vakthavande befäl vid Västra Götalandspolisen, har ”ungdomarna” själva uppgett att de raserar stadsdelar eftersom de ”inte har några jobb, inte har något att göra".

 

Nu har upproret spridit sig till det mångkriminella och mångkulturella Gottsunda i Uppsala. Upplopp och bränder rapporteras i omfattande skala. Två män misshandlades när de försökte stoppa en pågående bilvandalisering av ett trettiotal s.k. ungdomar. Båda blev slagna och sparkade och den ene av dem, en man i 60-årsåldern, blev slagen med en sten i huvudet och fick föras till sjukhuset.

 

Det är märkligt att det finns människor som tycker att det är långtråkigt att skyddas mot krig, svält och förtryck.

 

Det sprider sig.

Men kom ihåg, om ni pratar om detta som en produkt av invandringspolitiken är ni rasister.

Mona Sahlin ser er.

 

Men för i helvete. Kan inte du/ni försöka sluta framställa er själva som offer? Vet du vilka som oftast kallar rakryggads läsarskara för rasister? De själva. Du/ni har satt rasiststämpeln på er själva genom ert ständiga gnäll och er otroligt barnsliga offtermentalitet.

 

För i helvete, skärp dig.

 

(Och sluta läs rakryggad. Precis lika illa som nordisk.nu, som rakryggad för övrigt länkar till)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/20...er-och-forstor/

– Kolla, alla här vet vilka det var som brände bilar. Vi känner dem. Men vi golar inte på någon, säger en av grabbarna och gräver nävarna ännu djupare ner i mysbyxorna i den kyliga höstkvällen.

 

– Mycket av vad som händer beror på polisens behandling av oss unga här men vissa bränner bara för att de tycker att det är spännande med uppmärksamhet och att folk här ska snacka om dem, förstårru, säger kompisen.

 

Medierna som har rapporterat om bränder och bråk här i Gottsunda har beskrivit orsakerna som sociala- och strukturella problem. Känner ni er utanför samhället?

(alla skrattar ironiskt åt frågan)

Nej, nej, nej mannen. Det är skitsnack! Vi känner oss inte utanför samhället, säger en av grabbarna och skakar på huvudet. Han fortsätter:

– Det är inte så att vi som bor i de här områdena är typ fattiga eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men för i helvete. Kan inte du/ni försöka sluta framställa er själva som offer? Vet du vilka som oftast kallar rakryggads läsarskara för rasister? De själva. Du/ni har satt rasiststämpeln på er själva genom ert ständiga gnäll och er otroligt barnsliga offtermentalitet.

 

Ta en gissning på vad AFA, utlänningar och politiker skulle anse om Rakryggad och dess kommentarer?

"ständiga gnäll" men vad i helvete, är det det du kallar det när folk uppmärksammar vad invandringen och islam gör med landet?!

Dom som får sina bilar förstörda borde också sluta gnälla.

Dom som fruktar för sin och deras barns säkerhet borde sluta gnälla.

Dom som tvingas flytta från Södertälje för deras säkerhet borde sluta gnälla de också och omfamna den underbara Mångkulturen.

 

Vi måste göra som media säger åt oss, att hålla käften om problemet.

 

För i helvete, skärp dig.

 

Inte förrän meddelandet uppfattas av dom på forumet.

 

(Och sluta läs rakryggad. Precis lika illa som nordisk.nu, som rakryggad för övrigt länkar till)

 

Den hemska offermentaliteten igen?

Har inte kollat Nordisk.nu ännu.

 

Medierna som har rapporterat om bränder och bråk här i Gottsunda har beskrivit orsakerna som sociala- och strukturella problem. Känner ni er utanför samhället?

(alla skrattar ironiskt åt frågan)

Nej, nej, nej mannen. Det är skitsnack! Vi känner oss inte utanför samhället, säger en av grabbarna och skakar på huvudet. Han fortsätter:

– Det är inte så att vi som bor i de här områdena är typ fattiga eller något.

*suck*

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta en gissning på vad AFA, utlänningar och politiker skulle anse om Rakryggad och dess kommentarer?

"ständiga gnäll" men vad i helvete, är det det du kallar det när folk uppmärksammar vad invandringen och islam gör med landet?!

 

Vem fan bryr sig om vad afa säger? Utlänningar, ja de hade väl förmodligen inte gillat det. Hade du tyckt det var särskilt kul med sidor som i princip säger att allt dåligt som händer i landet är ditt fel?

 

Ni generaliserar så mycket så att man nästan blir mörkrädd. Ett fåtal personer gör dumma saker och plötsligt så får ni det att låta som alla invandrare är dumma (utom européer, för dom är ju vita och kristna, amirite?) och Islam är djävulens påfund.

 

Dom som får sina bilar förstörda borde också sluta gnälla.

Dom som fruktar för sin och deras barns säkerhet borde sluta gnälla.

Dom som tvingas flytta från Södertälje för deras säkerhet borde sluta gnälla de också och omfamna den underbara Mångkulturen.

 

Hur många har fått sina bilar förstörda? Inte särskilt många (visst en del, men långt i från någon större grupp). Hur många gnäller över hur elaka invandrare? Massor av personer som sitter ute i någon vit förort utan några egentliga problem alls.

 

 

 

Vi måste göra som media säger åt oss, att hålla käften om problemet.

 

Nä, för nu för tiden är man ju ganska cool om man käftar emot allt och alla hela tiden. Fight the machine, eller hur?

 

För i helvete, skärp dig.

 

Inte förrän meddelandet uppfattas av dom på forumet.

 

Ahah? Lycka till.

 

 

Den hemska offermentaliteten igen?

Har inte kollat Nordisk.nu ännu.

Nordisk.nu i kalla fakta.

http://www.youtube.com/watch?v=g_uVUwTt_Zs

 

Wannabe-vikingar och blöj-nazister. Illamående är vad jag blir.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utlänningar, ja de hade väl förmodligen inte gillat det. Hade du tyckt det var särskilt kul med sidor som i princip säger att allt dåligt som händer i landet är ditt fel?

 

Nej det hade jag inte. Än sen?

Rakryggad presenterar fakta, om än väldigt partisk. De vinklar inte, utan visar överrepresentationen som media inte gör.

De är negativ mot invandringspolitiken (som vilken vettig människa som helst) och det märks.

 

Ni generaliserar så mycket så att man nästan blir mörkrädd. Ett fåtal personer gör dumma saker och plötsligt så får ni det att låta som alla invandrare är dumma (utom européer, för dom är ju vita och kristna, amirite?) och Islam är djävulens påfund.

 

Detta har diskuterats många gånger, och mitt svar är likadant varje gång.

Överrepresentation.

Ett fåtal personer, men herrejösses. Detta kaos börjar manifestera sig i varenda jävla stad så fort den kommer över en viss procent utlänningar.

 

I övrigt ska jag låtsas att jag inte förstod din pik angående "utom européer, för dom är ju vita och kristna, amirite?".

Om hudfärg avgjorde ens beteende vore det ju otroligt konstigt, istället försöker jag få folk att inse att folk från Afrika och Mellanöstern oftare än några andra beter sig som missanpassat pack, om ni ursäktar uttrycket.

Men vad ska vi göra åt saken? Ingenting, då saken inte får diskuteras om inte slutet av debatten låter så här "Men vi tänker inte minska antalet invandrare." även fast det är det som krävs.

 

Tillbaka till "utom Européer" så baserar jag inte direkt det på "vi och dom" utan det faktum att Européer har det lättare att anpassa sig här, och ja, de följer inte Islam. En religion som enligt mig inte hör hemma i ett civiliserat samhälle, men då handlar det mest om Sharia och lagar för kvinnor, jag skiter fullständigt i om någon har en mer modern syn på Islam, kort sagt att de följer lärdomen av att Allah är "den" guden och muslimerna är hans folk. Jag bryr mig inte, de flesta kristna är precis likadana.

 

Hur många har fått sina bilar förstörda? Inte särskilt många (visst en del, men långt i från någon större grupp).

 

Så för att antalet bilbränder är låga (enligt dig, artiklar verkar tala om dagliga bilbränder i "vissa" områden) så ska man inte bry sig? Man ska strunta i det faktum att det är understimulerande invandrarungdomar (dvs araber) som håller på?

 

Hur många gnäller över hur elaka invandrare (är)?

Massor av personer som sitter ute i någon vit förort utan några egentliga problem alls.

 

Jaha?

I sammanhanget verkar det som om du ytterliggare vill påstå att det inte finns något att klaga om.

Men om vi säger så här då, jag ser att mitt land svämmar över av personer som regeringen inte kan ta hand om, de utför mer grova brott än någon annan folkgrupp och vi tvingas att delvis anpassa landet efter Islam, med halal skit, islamiska friskolor och annat trams.

Jag ser hur städer tvingas ta emot så många utlänningar att svenskarna FLYR, och städerna börjar givetvis brinna.

Tillochmed många invandrare tycker att dom som håller på så här borde utvisas direkt, men media vill inte förmedla den bilden.

Edit: En vän berättade om ett radioprogram där de diskuterade ett liknande fall om förstörelse av invandrarungdomar, en ringde in som uppenbarligen var arab själv och sa att ungarna betedde sig som apor och skulle utvisas, programledaren uppmanade personen att absolut inte yttra sig då. Det skulle ju kunna skada den politiska korrektheten.

Så, självklart tycker många invandrare också att det är förjävligt när detta händer.

Jag har sett att antalet anmälda våldtäkter fördubblats på bara några år. Vi hade i princip ALDRIG gruppvåldtäkter innan massinvandringen.

 

Folk har fan rätt att klaga över denna förstörelse varesig de är svenskar i Södertälje eller inte. Detta angår alla.

Synd bara att väldigt få faktiskt får reda på hur det står till.

 

 

Ahah? Lycka till.

 

Verkar som om jag redan är klar.

 

 

Nordisk.nu i kalla fakta.

http://www.youtube.com/watch?v=g_uVUwTt_Zs

 

Wannabe-vikingar och blöj-nazister. Illamående är vad jag blir.

Intressant.

Låter någorlunda för extremt för mig.

 

Får jag undra hur du, Guggo, tror att Sverige kommer se ut om kanske 20 år med den utveckling vi ser idag p.g.a invandringspolitiken och hur den sköts?

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...