Proccito Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Är det olagligt att ha questhelper eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Nej det trår jag knappast. För det har ju typ alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Kostar det pengar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Öh nej. Sök på Curse.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Sverige förbjuder inget som handlar om wow, så sluta göra trådar där ni undrar om nått är olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 han undrade nog om det var mot wow´s regler. Jag var lite osäker om det med så jag frågade en GM och han sa att alla addons förutom botar var tillåtna (men dom rekommenderar inte att man använder dom) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Sverige förbjuder inget som handlar om wow, så sluta göra trådar där ni undrar om nått är olagligt.Jo om man pajar fönster med WoW fodral :lol: Nej det är inte olagligt, blizzard har begränsat hur mycket man kan göra med addons så vad jag vet finns det ingen addon som kan få dig bannad, fanns en för länge sen som gjorde att alliance kunde se vad horde sa, kanske finns fortfarande ingen aning, säg gärna om ni vet en addon som inte blizzard gillar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Så länge det inte är ett program som gör questen åt dig så bryter du inte mot någon Regel eller något Licens Avtal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Japp, SÄPO slog nyligen till mot en liga som sades bruka QuestHelper till deras WoW-karaktärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 en liga som använde questhelper??? tror inte det finns ligor som använder questhelper :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Questhelper Utmärkt addon för den lata. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 en liga som använde questhelper??? tror inte det finns ligor som använder questhelper :huh:idiot, han drev med dig för att du trodde att en addon till ett j*vla spel som tusentals använder är olagligt-,- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg