addeB Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 undrar bara, vad heter det där programmet som man kan göra wow musik videor med? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 vilket video redigerins program som helst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 10 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 men det finns något speciellt program man kan göra videor i där dom spelar gitarr och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 nej där har dom bara använt modelviewer och klippt in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 10 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 det var ju det jag menade! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Model viewer för att se gubbar. Sony vegas för editing. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 11 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 model viewer funkar inte, när jag väljer någon gubbe eller bakgrund så kommer det upp en pop-up ruta där det står det nåt om att kontakta support... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Model Viewer är inte uppdaterad för senaste patchen (varken 3.01, 2 eller 3) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 okej... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 nu har jag 1 för wotlk som funkar :lol: nu behöver jag bara veta hur man gör så att dom spelar instrument :gitarr: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) nu har jag 1 för wotlk som funkar :lol: nu behöver jag bara veta hur man gör så att dom spelar instrument :gitarr: :meddum: Hitta dom i Creatures fliken under Band, tror jag. Redigerat 7 Januari 2009 av Eldapa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 nu har jag 1 för wotlk som funkar :lol: nu behöver jag bara veta hur man gör så att dom spelar instrument :gitarr: :meddum: Kan du skicka hur man får igång det? Vill verkligen göra en Machinima .. :P Eller visa var man kan ladda ner det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg