360Xbox Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Tycker ni att jag ska köpa far cry 2? är de värt pengarna? är det coola explosioner? är det bra grafik? är det bra över huvud taget? eller ska jag köpa nått annat spel typ Mirrors edge eller left 4 dead osv. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Läste om FarCry 2 att det kommer bli grym grafik och ett stort spel. Men vapenstriderna skulle tydligen bli lite enformiga efter ett tag. Känns nästan bättre om du skulle satsa på Left 4 Dead istället. Det verkar otroligt grymt och jag ska nog själv köpa det till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Transportsträckorna mellan uppdragen är frustrerande jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Tycker ni att jag ska köpa far cry 2? är de värt pengarna? är det coola explosioner? är det bra grafik? är det bra över huvud taget? eller ska jag köpa nått annat spel typ Mirrors edge eller left 4 dead osv. Tack på förhand 1. Ja, om du gillar genrén. 2. Enligt mig, ja. 3. De är ok. Mycket bättre på dator med DX10 dock. 4. Inte särskilt bra på xbox 360 tyvärr. Men på dator är den extremt bra. 5. Ja. 6. Köp inte Mirror's Edge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 eller ska jag köpa nått annat spel typ Mirrors edge eller left 4 dead osv. Mirror's Edge e typ cp... (som sett på reklamer) så är det nån som bara springer runt så ser man händerna och fötterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 eller ska jag köpa nått annat spel typ Mirrors edge eller left 4 dead osv. Mirror's Edge e typ cp... (som sett på reklamer) så är det nån som bara springer runt så ser man händerna och fötterna... Japp, man bara springer från tak till tak, och gör olika uppdrag, t.ex som att hämta saker etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 eller ska jag köpa nått annat spel typ Mirrors edge eller left 4 dead osv. Mirror's Edge e typ cp... (som sett på reklamer) så är det nån som bara springer runt så ser man händerna och fötterna... Japp, man bara springer från tak till tak, och gör olika uppdrag, t.ex som att hämta saker etc. det låter väldigt kul! (not!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 är far cry 2 långt? om det inte är det kan ni ge tips på nått nytt spel som är långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Frågade polarn här om dan och han tyckte att det var sjukt tråkigt spel. Men läste på några kommentarer igår och några tyckte det var roligt å några tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockboy94 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Grafiken är inte så bra som man tror i FC2... Mirror's Edge knäcker ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Man ska nog bara skaffa Mirror's Edge om man gillar PK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Frågade polarn här om dan och han tyckte att det var sjukt tråkigt spel. Men läste på några kommentarer igår och några tyckte det var roligt å några tråkigt. Det enda enformiga som jag kan tänka mig är att åka från en destination till en annan då man måste ständigt ta sig förbi vaktposter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.