JingleHell Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Tja! Var det någon som såg slipknot i hovet igår?? Kan isåfall någon ladda upp lite bra foton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 (redigerat) Nej, jag var inte och kollade på SlipkNot då jag inte gillar bandet så himla mycket. Inte min smak av Metal, då jag föredrar System Of A Down och Megadeth som min musiksmak. =) Men det skulle vara skönt att gå och kolla på SlipkNot någon gång i livet. //Member Redigerat 13 November 2008 av Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Nej, jag var inte och kollade på SlipkNot då jag inte gillar bandet så himla mycket. Inte min smak av Metal, då jag föredrar System Of A Down och Megadeth som min musiksmak. =) Men det skulle vara skönt att gå och kolla på SlipkNot någon gång i livet. //Member Du gillar inte SlipKnot men ändå så vill du se dem live? Konstig logik du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Nej, jag var inte och kollade på SlipkNot då jag inte gillar bandet så himla mycket. Inte min smak av Metal, då jag föredrar System Of A Down och Megadeth som min musiksmak. =) Men det skulle vara skönt att gå och kolla på SlipkNot någon gång i livet. //Member Du gillar inte SlipKnot men ändå så vill du se dem live? Konstig logik du har. Ja, det är alltid kul att se på stora band, då man inte sett på de förr. Jag ska säkert gå nästa gång de kommer till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Flyttar till rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 en fråga. när slipknot uppträder, får man se deras ansikten? och står dom bakom en gardin så man bara ser deras skuggor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Ja, det är alltid kul att se på stora band, då man inte sett på de förr. Jag ska säkert gå nästa gång de kommer till Sverige. Jag hade förstått det om det hade varit ex. AC/DC, Metallica eller liknande, men sen när blev Slipknot ett "stort" band? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 en fråga. när slipknot uppträder, får man se deras ansikten? och står dom bakom en gardin så man bara ser deras skuggor? De har sina masker på sig. Jag såg dem (Y) Bra konsert. Dock var Machine Head otroligt mycket råare och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.