garkan Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Han sa att han försöker få den till en 80 BE Male. Xeno skojade genom att påstå att den är en female som ska bli male, or? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Tänkte att om man nu ska göra en BE så hade jag personligen gjort en female före male :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Tänkte att om man nu ska göra en BE så hade jag personligen gjort en female före male :<ska göra en gnome female med rosa hår :)Dock har jag wotlk men ingen j*vla speltid. :( är så sur just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe The Killer Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Ja jag har det fick det i torsdag. Tycker det äger TBC lätt och är på 74 med min hunter atm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) Drog till Mediamarkt i tosdags och haffade ett exemplar av Wotlk, och jag kan bara beskriva det med ett ord... EPIC! Det var mycket bättre än tbc, det fanns jäkligt många roliga quester att göra. Kan knappt bärga mig till raidandet i lvl 80. Redigerat 18 November 2008 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Nice med att man kan välja om man vill köra 10 raid eller 25 raid på alla raids =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Nice med att man kan välja om man vill köra 10 raid eller 25 raid på alla raids =)För det första.1. Man kan alltid kunnat vara antingen 10 eller 25 på några. 2. Arthas är inte lich king, han är lich kings "verktyg". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) Nice med att man kan välja om man vill köra 10 raid eller 25 raid på alla raids =)För det första.1. Man kan alltid kunnat vara antingen 10 eller 25 på några. 2. Arthas är inte lich king, han är lich kings "verktyg". Ehm, nej, nu kan man ställa in om man vill att raid instances ska vara 10 eller 25 manna raids, och jo, Arthas är visst lich king, med Ner'zhul (förra lich king) fångat i the frozen throne, som frostmourne ledde arthas till som i slutändan gjorde arthas till den fysiska formen av the lich king Redigerat 18 November 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Skit najs! Har en DK i 80 än så länge :P Nu återstår min Rogue som änsålänge är i lvl 76 xD P12 gillar visst att ljuga. 2. Arthas är inte lich king, han är lich kings "verktyg". :lol: :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) Nice med att man kan välja om man vill köra 10 raid eller 25 raid på alla raids =) För det första.1. Man kan alltid kunnat vara antingen 10 eller 25 på några. 2. Arthas är inte lich king, han är lich kings "verktyg". I lol'd irl. Redigerat 18 November 2008 av Pineapple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Nice med att man kan välja om man vill köra 10 raid eller 25 raid på alla raids =) För det första. 1. Man kan alltid kunnat vara antingen 10 eller 25 på några. 2. Arthas är inte lich king, han är lich kings "verktyg". I lol'd irl. Såvitt jag vet så är lich king i själva gearen och i frostmourne och styr Arthas.Arthas är hjärntvättad, för jag tror inte han skulle göra något sådant. Bah, soz på 10-25 grejjen, tänkte på 5man till 10man. Sorry :( Dock märkte jag att nya naxx och dom andra WoTLK raids är 10/25man ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Nice med att man kan välja om man vill köra 10 raid eller 25 raid på alla raids =) För det första. 1. Man kan alltid kunnat vara antingen 10 eller 25 på några. 2. Arthas är inte lich king, han är lich kings "verktyg". I lol'd irl. Såvitt jag vet så är lich king i själva gearen och i frostmourne och styr Arthas.Arthas är hjärntvättad, för jag tror inte han skulle göra något sådant. Bah, soz på 10-25 grejjen, tänkte på 5man till 10man. Sorry :( Dock märkte jag att nya naxx och dom andra WoTLK raids är 10/25man ^^ Arthas mergade med Lich King och är därmed den nya Lich King tillsammans med Ner'zhul ( har för mig att det var Ner'zhul. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg