Fruktnystan Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Gick upp. Insåg att jag mådde dåligt. Stannade hemma. Satt vid datorn hela dagen. Slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Skola till 2 Hemma tills halv 4 därefter har jag vart på stranden tills nu och skimmat. ÄGER ER ALLA PÅ DET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 var ledig idag. öööwned... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 var ledig idag. öööwned... det måste ha varit trevligt att vara du. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Skola till 2 Hemma tills halv 4 därefter har jag vart på stranden tills nu och skimmat. ÄGER ER ALLA PÅ DET scimboard? lol nördigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Skola till 2 Hemma tills halv 4 därefter har jag vart på stranden tills nu och skimmat. ÄGER ER ALLA PÅ DET scimboard? lol nördigt DubbelD? lol p12 Har sovit tills nu eftersom jag slapp skolan pga schweiz - resa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Gick upp. Gick till skolan. Hade två lätta nationella prov. Gick hem. Läste min nya LEVEL. To be continued. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Skola till 2 Hemma tills halv 4 därefter har jag vart på stranden tills nu och skimmat. ÄGER ER ALLA PÅ DET scimboard? lol nördigt DubbelD? lol p12 Har sovit tills nu eftersom jag slapp skolan pga schweiz - resa. Figuren på din avatar är vell från sonic? haha p10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Skola till 2 Hemma tills halv 4 därefter har jag vart på stranden tills nu och skimmat. ÄGER ER ALLA PÅ DET scimboard? lol nördigt DubbelD? lol p12 Har sovit tills nu eftersom jag slapp skolan pga schweiz - resa. Figuren på din avatar är vell från sonic? haha p10 Kom verkligen från rätt mun, har Ed Edd och Eddy som avatar. Själv har jag vart och provfilmat hos SONET film för filmatiseringen av Tusen Gånger Starkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 pewpew. åka till skolan för att se på film. curse of the golden flower - jag slutade kolla efter 20 min, SÅ DÅLIGT DÅLIG. Hatar såna filmer. Sen åkte jag hem och åt pizza najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Vart sjuk. Sov, kollade på TV, sov, solade på studsmattan B) , satte mig vid datan. That's my day Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 07:00 Väckarklockan ringer. 07:20 Går upp och borstar tänderna. 07:30 Åker till Tandläkaren. Bilturen tar cirka 1 timma. (måste åka till Falun <<.) 09:00 Klar vid tandläkaren och åker tillbaka till Borlänge. I Borlänge så går jag runt och letar efter kläder, men hittar dock inga som jag vill ha, är ganska kräsen utav mig. En hamburgare vid McDonalds innan hemfärden. 13:00 Sätter mig vid datorn. 16:16 Skriver detta inlägg. Klockan 17:00 blir det Scrubs efter det ska jag läsa min nya Pc Gamer tidning och ikväll så blir det ishockey. Sverige vs USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.