Killingspree Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 (redigerat) 6:45-09:02 Vaknar och sätter mig och spelar wow 09:03-09:05 Skriver detta inlägg Redigerat 15 Augusti 2009 av 1337gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 10:00 ? 11:00 äter frukost 11:11 skriver inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Idag blir det att spela innebandy med brorsan och :Co. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Skolan, FREDAG FAN VA NAIS. Spelar World of Warcraft, lvl 60 atm :D Ska gå o köpa burning crusade strax sen blir de geek till midnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Jobbat fram till 2. Ikväll blir det att se landslagskampen och softa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Jah bah "Hallååå" men alla bah va tysta och en annan kille bah "Hallå!" lite sådär soft asså. Alla bah "AA?" Jah bah, "Faaaaeeen.... :(" Sen jag tog sladd och skära arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 HAHAHA The Moose skapar alltid såna här trådar där de aldrig tar slut. :visslar: Jag tror jag ska skapa en tråd här på allmänt som jag döper "Vilken färg har din tröja idag?", så kommer de bli en endless helt utan syfte tråd wiiiee. Jo.. jaa, okej då, jag överdriver lite. Hehe no offense The Mosse ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 (redigerat) HAHAHA The Moose skapar alltid såna här trådar där de aldrig tar slut. :visslar: Jag tror jag ska skapa en tråd här på allmänt som jag döper "Vilken färg har din tröja idag?", så kommer de bli en endless helt utan syfte tråd wiiiee. Jo.. jaa, okej då, jag överdriver lite. Hehe no offense The Mosse ^_^ Nejdå jag är van. Jag säger som Zlatan, "Det är alltid dom största stjärnorna som buas ut som mest". Redigerat 15 Oktober 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Naturkunskapsprov som första lektionen. Geologi, Astronomi och Ekologi. Håltimme Började med debatt på svenskan. Lunch Kemi, programmerade ett textbaserat fifaspel på miniräknaren. Nu Historia, sitter och chillar framför datorn medan resten spelar kort... ja, det finns ju faktiskt ett par stycken som tittar på filmen som vi egentligen skall titta på... THE COLD WAR: AFTER STALINS DEATH! intressant, men har ingen lust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 HAHAHA The Moose skapar alltid såna här trådar där de aldrig tar slut. :visslar: Jag tror jag ska skapa en tråd här på allmänt som jag döper "Vilken färg har din tröja idag?", så kommer de bli en endless helt utan syfte tråd wiiiee. Jo.. jaa, okej då, jag överdriver lite. Hehe no offense The Mosse ^_^ Nejdå jag är van. Jag säger som Zlatan, "Det är alltid dom största stjärnorna som buas ut som mest". Hehe true. Men de är en tråd som bara tar plats och inte kommer någonstans, vilket är bara knas enligt mig. Att ha 400 svar på en tråd är ju nice, men jag tycker bara att tråden är överdriven som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 (redigerat) HAHAHA The Moose skapar alltid såna här trådar där de aldrig tar slut. :visslar: Jag tror jag ska skapa en tråd här på allmänt som jag döper "Vilken färg har din tröja idag?", så kommer de bli en endless helt utan syfte tråd wiiiee. Jo.. jaa, okej då, jag överdriver lite. Hehe no offense The Mosse ^_^ Nejdå jag är van. Jag säger som Zlatan, "Det är alltid dom största stjärnorna som buas ut som mest". Hehe true. Men de är en tråd som bara tar plats och inte kommer någonstans, vilket är bara knas enligt mig. Att ha 400 svar på en tråd är ju nice, men jag tycker bara att tråden är överdriven som fan. Redigerat 16 Oktober 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 (redigerat) Jag är inte avundsjuk på att du har 400 svar där de står hur andras (som man inte känner) dagar har varit. Men ser du någon njutning i det sååå är de ju toppen för dig ;) För din skull kan jag offra mig och säga att jag var på game idag och lämna in några spel och köpte Uncharted 2. Som jag då har spelet för de mesta idag. :) BTW: Poäng för länken, de var ett fyndigt drag ;) Redigerat 18 Oktober 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.