Hoppa till innehåll

Beskriv Er Dag!

The Moose

Rekommendera inlägg

• Svar 508
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 1 månad senare...

HAHAHA

The Moose skapar alltid såna här trådar där de aldrig tar slut. :visslar:

Jag tror jag ska skapa en tråd här på allmänt som jag döper "Vilken färg har din tröja idag?", så kommer de bli en endless helt utan syfte tråd wiiiee.

Jo.. jaa, okej då, jag överdriver lite. Hehe no offense The Mosse ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHA

Jag tror jag ska skapa en tråd här på allmänt som jag döper "Vilken färg har din tröja idag?", så kommer de bli en endless helt utan syfte tråd wiiiee.

Nejdå jag är van. Jag säger som Zlatan, "Det är alltid dom största stjärnorna som buas ut som mest".

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naturkunskapsprov som första lektionen. Geologi, Astronomi och Ekologi.

Håltimme

Började med debatt på svenskan.

Lunch

Kemi, programmerade ett textbaserat fifaspel på miniräknaren.

Nu Historia, sitter och chillar framför datorn medan resten spelar kort... ja, det finns ju faktiskt ett par stycken som tittar på filmen som vi egentligen skall titta på... THE COLD WAR: AFTER STALINS DEATH! intressant, men har ingen lust.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHA

Nejdå jag är van. Jag säger som Zlatan, "Det är alltid dom största stjärnorna som buas ut som mest".

Hehe true.

Men de är en tråd som bara tar plats och inte kommer någonstans, vilket är bara knas enligt mig.

Att ha 400 svar på en tråd är ju nice, men jag tycker bara att tråden är överdriven som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHA

Hehe true.

Men de är en tråd som bara tar plats och inte kommer någonstans, vilket är bara knas enligt mig.

Att ha 400 svar på en tråd är ju nice, men jag tycker bara att tråden är överdriven som fan.

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte avundsjuk på att du har 400 svar där de står hur andras (som man inte känner) dagar har varit.

Men ser du någon njutning i det sååå är de ju toppen för dig ;)

För din skull kan jag offra mig och säga att jag var på game idag och lämna in några spel och köpte Uncharted 2. Som jag då har spelet för de mesta idag. :)

BTW: Poäng för länken, de var ett fyndigt drag ;)

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...