FreakyStyley Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Vaknade ganska sent, ringde en polare, cyklade runt i los stada i ett antal timmar, drar hem, spelar dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Vaknade vid 14 tiden, fixade lite med cykeln, fast när jag skulle iväg med den hittade jag inte nyckeln, så satte mig och chattade, sen har jag spelat APB typ fram tills nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 Åkte ca 19 mil till Uddevalla för att besöka inets fysiska butik. Köpte en NAS + annat gott. Nu sitter man här och för över filmer och annat till NASen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 06.30, gick upp. 08.00, började jobba. 19.00, kom hem. 20.00, åt middag. 23.00, går och lägger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 vaknade 03.00 frukost 04.00 lite tv fram till 07.00 va på sjukhuset o kollade när de kunde ta bort stygnen 08.30-10.00 o nu efter de så har man bara spelat lite xbox fram tills nu o strax blire gym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Vaknade 10, åkte 11 till en SYV för att ändra mitt gymnasieval. Sedan chillade jag fram tills 14, då jag åkte in till mediamarkt medans farsan tog bilen till verkstaden. Han fick en lånebil och hämtade mig, väntade tills dom lagat bilen och tog då vår bil o skulle åka hem, då var det en trebilskrock med oss längst fram som resulterade i en trasig baksida av bilen, dock inte lika farligt som bilen längst bak (den som körde in i mittenbilen, som av smällen krockade in i oss). Beställde pizza o käkade, suttit här sedan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Idag har jag solat, badat och plockat smultron. Imorgon ska jag plocka blåbär istället tror jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Idag har jag varit i Georgetown i Washington, varit po olika trakiga klaedbutiker :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 gott pa oxford street i london, kopte en skiva bara xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Vaknade precis typ, åt någon macka och nu dator, snart ska jag bada o sola ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 (redigerat) kompis som beskrev sin dag på facebook: "Såg på vägen hem en igelkott som fastnat med huvudet i någon sorts milkshake-mugg och, bäst som jag är, tog bort den och kastade den i en soptunna så den inte skulle fastna igen" epic syftningsfel, stackars igelkott Redigerat 22 Juli 2011 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Sovit 16 timmar och klippt gräset, chill väntar vid datan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.