Proccito Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Jag har haft det i 8 år, men det var första gången någonting sånt här har hänt.ganska äckligt endå.Det där i bilen kunde ju blivit ganska allvarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Skola tills 13:30, sitter därefter i bibblan vid datorn. Bussen kommer 15:10. Har i stort sett spelat hela dagen, lite Gears 3 och Saints Row 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Var ledig idag så har inte gjort ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Vaknade runt 12, Slängde i mig lite mat, Senare åkte jag ner och tränade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Skolan slutade 15:00, stannade kvar för att göra ett matteprov jag missat. Kommer hem, suttit och derpar vid datorn och lyssnat på RHCP sedan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.