GangsterTwist Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 haha, home kommer inte ta så lång tid, de är ju redan beta ute, och de lovar ju release och så, vad får dig att säga att home kommer "nästa generation". Min polare kunde köpa bomberman eller nåt, fast han la aldrig in några pengar "what so ever" på sitt account, kan nån haha i ps3 forumet svara på de? :o ;) Viko550: Shysst då har man en motivation allfall, då är det mera "förståendebart", hehe. Längtar till home, inte direkt omg måste ha, men fascinerande är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Eftersom Home skulle släppas ungefär när Ps3 släpptes och sen har det bara blivit försenat. Därför känns det som att de kommer skjuta upp realsen av Homa ännu mer. Hoppas dock att det släpps nu när det är sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 (redigerat) Home beta ska ju bli ett öppet beta för alla. Längtar att få ta mig en titt på home ;) . Redigerat 29 November 2008 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Några stycken till GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Jag har 59 Trophies, (45 brons, 11 silver & 3 guld) Jag är på Level 4 (6 %) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 jag har 83 st tror jag, men tror bara de är 2 guld.. Minns inte riktigt.. Wango67 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Har 13 trophies atm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arrmando Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 jag har 100% trophies på QOS Dead space x-men OW uncharted drakes fortune och så har jag andra spel som jag har fått lite trophies på är i typ trophy rank 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nazar96 Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 jag har 1 platinum på cod 5 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 jag är på lvl 4 50% nånting jag har ingen platinum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 har ungefär 70 trofeer till spelen GTA4, COD5, Burnout paradise City. ca 15 guld 25 silver och resten brons Längtar redan efter home. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 home..? de är väldigt mycket även fast det bara är en beta :P (öppen dessutom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.