Jolt Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Tja! Nu är det så att jag och min brorsa ska kanske köpa min brorsas kompis 360. Och då skulle jag gärna vilja ha förslag på några bra spel, Assasains Creed kommer vi få med. Vi har tänkt på Halo 3, Gears of War och The Orange Box, för det är nog något sånt spel vi vill ha först. Jag tycker att Gears of War verkar roligt, men ni kanske rekommenderar något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Gears Of War 2? Guitar Hero: World Tour? GTA IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Saints Row och Saints Row 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Köpa GOW2! //Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 guitar hero: world tour nhl 09 fifa 09 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Annars så är det bara att kolla runt på www.gamereactor.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Tja! Nu är det så att jag och min brorsa ska kanske köpa min brorsas kompis 360. Och då skulle jag gärna vilja ha förslag på några bra spel, Assasains Creed kommer vi få med. Vi har tänkt på Halo 3, Gears of War och The Orange Box, för det är nog något sånt spel vi vill ha först. Jag tycker att Gears of War verkar roligt, men ni kanske rekommenderar något annat? Gears of war 2, fifa 09 det är bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Saints row 2 eller Fifa09 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Left 4 Dead, Dead Rising, Guitar Hero IV: World Tour och dem andra Guitar Hero (Om du gillar Guitar-hero spelen), Star Wars: The Force Unleashed, Fable 2 Har inte prövat så många spel till 360, men kan säga att jag gillar dem som jag nämde bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Och ska säga några skit bra spel som är måste ;) Halo 3, Saints row 2(18år), Guitarhero, Army of two, Left 4 dead(18år), dead space(18år), need for speed undercover. De är de bästa spelen enligt mig. :D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Halo 3, Gta IV, Gow 2, dead space Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Dead Space, Tomb Raider: Underworld, Fallout 3, TES: Oblivion, Orange Box, Dead Rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.