laynus Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Hej jag har en fråga jag och min kompis har en diskussion om fall man får snacka om private servers här på fuska.se. Får man göra det elr inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Får man väl? Ett citat från admin: Man får prata om privat servrar, men vi tar ej ansvaret för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Det går under §3.5 samt så minskar det massa spam i vissa forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Läs reglerna. # §3.5 - Du får aldrig skriva något där tanken är att göra reklam för något. # §3.6 - Du får aldrig skriva en länk som gynnar dig eller någon annan. T.ex. REF-länkar. # §3.8 - Uppmana heller aldrig till något olagligt eller sprid andras uppmaningar om något olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Får man väl? Ett citat från admin: Man får prata om privat servrar, men vi tar ej ansvaret för det! Källanvisning? Läs reglerna. # §3.5 - Du får aldrig skriva något där tanken är att göra reklam för något. # §3.6 - Du får aldrig skriva en länk som gynnar dig eller någon annan. T.ex. REF-länkar. # §3.8 - Uppmana heller aldrig till något olagligt eller sprid andras uppmaningar om något olagligt. Helt korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.