ChipZ Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) har mx518 men tycker att G5 (nya varianten) är skönare Edit: Men 518 är fortfarande väldigt bra Redigerat 18 November 2008 av ChipZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Tycker vanliga standardmusar med kula är skönast. Tror jag är den enda i världen som tycker det.Håller med dig lite iallafall, men scroll-hjulen på äldre möss brukar låta högt och är liksom inte lika sköna. Annars är det ingen skillnad från mus till mus imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Finns många sköna gaming-möss. Många av mina kompisar har Razer Diamondback 3G och måste säga att den är grymt skön. Tror det blir en sån till julen för mig B) IntelliMouse och MX518 är även de grymma möss. Det bästa är att du åker till en stor elektronikaffär som har mössen uppe så du får känna på dig vilken som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 19 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 vad säljer dom razer musar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 vad säljer dom razer musar?komplett.se, webhallen.com eller när du har hittat den musen du vill ha så kan du ju kolla på prisjakten vart den är billigast att köpa ifån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 19 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 vet ni nån butik som ligger nära jönköping som har razer möss uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Counter-strike musen. Om du spelar CS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Åk till mediamarkt om du vill känna på möss(hehe, dålig humor idag) o kameror o mobiler o allting, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 19 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 har dom razer möss på mediamark? vilken är CS musen? kan du länka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 har dom razer möss på mediamark? vilken är CS musen? kan du länka tror det men många har dom iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Mx518, köp den, billig och bäst imoLogitech Mx518 (som jag har)Roccat Kone som jag har tänkt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 vet ni nån butik som ligger nära jönköping som har razer möss uppeon-off och sånna affärer säljer ofta sånna möss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.