halopro96 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 DEt är den 19 november och jag har inte fått nån ny Dasboard uppgradering till mitt xbox.. kommer det senare till europa ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wakosh Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Det kommer säkert senare under dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Nu har den kommit (12.00 svensk tid kom den...) ... Jag håller på att uppdaterar nu, tar en jäkla tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Ska bli spännande. Ni får gärna dela med er av den nya upplevelsen eftersom jag ej har tillgång till en Xbox 360 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 >.< Jag måste vänta till fredag! Aja, det är säkert bara skit ändå. Casual gaming är från h*lvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 >.< Jag måste vänta till fredag! Aja, det är säkert bara skit ändå. Casual gaming är från h*lvetet. Stackars :( Ska gå och ladda ner den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 jag längtar tills jag får Xbox live :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 (redigerat) f*n va dåligt... Ser mycket fulare ut och svårare att hitta... Fast det enda bra är att min upplösning stöds nu :) Redigerat 19 November 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Om jag laddar ner det till en profil får jag det till alla profiler då? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Mixx0R: Ja. Det jag tycker är mkt bättre är att om man t.ex. koller upp ett spel så finns det screenshots och multiplayer funktioner spelet stödjer. Ungefär det som finns på baksidan av ett fodral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Ladda ner det ni måste göra det förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Jag gillade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.