Banish Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 (redigerat) Vad tycker ni om min hemsida? EDIT: ny logo :) Redigerat 6 December 2008 av Planin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Vad tycker ni om min hemsida? Jag tycker att den är rätt ful och fantasilös, för att att inte tala om tråkig. Ingen vidare tilltalande färgschema heller, sedan tycker jag inte om logon då det enda den har är en tråkig toning och en liten textplätt. Tycker nästan att du borde skrota det hela, men vill du fortsätta på den så tycker jag att du ska välja ytterligare 1-3 färger till designen, samt förminska texten i din content. Kursiveringen behövs inte heller tycker jag. Experimentera gärna i photoshop när du gör headern också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Jag tycker du ska lägga mer tid på dina spel. Det där med burgarn var inte svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Fattar inte poängen med 16px text. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Tycker att du ska tänka först vad du postar ut. Men jo, det är ju ett Feedback forum. - Men du skulle kunna arbeta ganska mycket mer på den. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Tycker att du ska tänka först vad du postar ut. Men jo, det är ju ett Feedback forum. - Men du skulle kunna arbeta ganska mycket mer på den. :) jag är inte direkt den bästa kodaren... och inte direkt bäst i ps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 (redigerat) Jag måste säga att du måste lära dej ps asså. Redigerat 2 December 2008 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Jag måste säga att du måste lära dej ps asså.Och jag måste säga att du måste lära dig stava.. asså. Allvarligt talat, Photoshop är inte ett måste. Det handlar inte om program, utan kunskap och skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Jag gillde inte sidan så mycket :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Asså den är rätt så fantasilös.. Om du lägger till fler flikar och kommer på fler saker som du kan ha till din sida, kanske det blir ett litet +. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Finns inga bilder eller något sådant, så jag måste hålla med de andra. "Den är helt fantasilös och usel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Ne behövs mera vettigt material till sidan som nån vill läsa. Menyn kunde du gjort större och bättre knappar när man drar över dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.